اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

امام جمعه قاین: فرهنگ، دین و اقتصاد در سیبل حمله منافقان است

امام جمعه قاین گفت: منافقان با نفوذ و برنامه ریزی سعی در گمراهی مسلمانان دارند و با چهره به ظاهر منافقانه خود دست دوستی دراز کرده ولی به فرهنگ و دین و اقتصاد حمله می‌کنند.

امام جمعه قاین: فرهنگ، دین و اقتصاد در سیبل حمله منافقان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام «علی رحمانی » امام جمعه قاین امروز در خطبه‌های  نماز جمعه این هفته اظهار داشت: منافقان با نفوذ و برنامه ریزی سعی در گمراهی مسلمانان دارند و با چهره به ظاهر منافقانه خود دست دوستی دراز می کنند ولی به فرهنگ و دین و اقتصاد حمله می‌کنند.

وی افزود: دروغ گویی و خیانت در سایه معنویت، شگرد این افراد و منافقان است و از گفتن دروغ ترسی ندارند و مرتب دم از امام و شهدا می‌زنند ولی در واقع هدفشان ریشه کنی انقلاب و امام و شهداست.

به گفته وی باید به باطن رفتار این افراد، گروه‌ها و منافقان توجه کرد تا چهره واقعی شان برملا شود.

سیاست نفاق رضا خان

امام جمعه قاین بیان داشت: در طول تاریخ نیز رضاخان، سیاست نفاق را دنبال می‌کرد و با راه انداختن دسته‌های عزاداری مردم را فریب می‌داد.

رحمانی افزود: تمام گرفتاری‌های نظام ناشی از این رفتار‌های دروغین و به ظاهر خوب است که مردم را فریب می‌دهد.

تروج نوشت افزار ایرانی

وی با اشاره به جریان نوشت افزار ایرانی و ترویج آن که ده ساله شده است، بیان داشت: باید ترویج تولید و استفاده نوشت افزار ایرانی اسلامی را که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند بیش از پیش در دستور کار قرار دهیم.

امام جمعه قاین با اشاره به جشنواره فیلم فجر افزود: در بستر این جشنواره می‌توان محتوا‌های مفید و اسلامی تولید کرد که سبب تحکیم بنیان جامعه و خانواده‌ها شود.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به برگزاری کنفرانس وین، افزود: امیدواریم با هوشیاری بتوانیم توطئه‌های دشمنان و بدخواهان نظام را خنثی کنیم.

امام جمعه قاین در پایان گفت: دشمنان اسلام، کفار، مشرکان و منافقان هستند و در نماز هر هفته باید مسلمانان با جریان نفاق و راههای مقابله با آن آگاه شوند.

انتهای پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول