اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

گرد و خاک مهمان آسمان خراسان‌جنوبی می‌شود

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیشیابی هواشناسی طی امروز و فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه) در ساعات عصر و شب شاهد وزش باد و گرد و خاک در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

گرد و خاک مهمان آسمان خراسان‌جنوبی می‌شود

جواد نخعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به شرایط جوی استان، اظهار داشت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیشیابی هواشناسی طی امروز و فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه) در ساعات عصر و شب شاهد وزش باد و گرد و خاک در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همچنین طی این مدت افزایش موقت ابر در غرب استان دور از انتظار نخواهد بود، بیان داشت: همچنین شدت گردوخاک در نوار شرقی استان با شدت بیشتری پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه به لحاظ شرایط دمایی تا پایین هفته جاری تغییرات دمای هوا در استان محسوس نخواهد بود، مطرح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دما در مرکز استان بین ۱۷ و ۳۵ درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.

نخعی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با حداقل دمای ۸ درجه سانتی‌گراد سردترین و دهسلم با حداکثر دمای ۴۲ درجه گرم‌ترین نقطه خراسان‌جنوبی گزارش شده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول