اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

سرعت وزش باد در خراسان‌جنوبی شدت می‌گیرد

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی از سرعت سرعت وزش در نوار شرقی استان طی امروز خبر داد و گفت: از فردا شرایط جوی آرام و یکنواختی را در استان خواهیم داشت.

سرعت وزش باد در خراسان‌جنوبی شدت می‌گیرد

فاطمه زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به شرایط جوی استان، اظهار داشت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی، شاهد افزایش سرعت وزش باد و گرد و خاک در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

وی از سرعت سرعت وزش در نوار شرقی استان طی امروز خبر داد و بیان داشت: از فردا شرایط جوی آرام و یکنواختی را در استان خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه به لحاظ دمایی از امروز به‌طور نسبی دمای هوا افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: به لحاظ دمایی با تقویت در ارتفاع جنب حاره روند تغییرات دما از امروز به‌طور نسبی افزایشی خواهد بود و تا آخر هفته گرما در استان تشدید می‌شود.

زارعی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیرجند و قاین با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد و طبس با ۴۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول