اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

قدردانی رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی از رسانه‌ها و خبرنگاران

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی در پیامی از تلاش و فعالیت‌های رسانه‌ها و خبرنگاران استان در جهت افزایش مشارکت و اطلاع‌رسانی صحیح در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

قدردانی رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان‌جنوبی از رسانه‌ها و خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «سجاد رضایی» رئیس سازمان بسیج رسانه و فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در پیامی از تشریک مساعی و فعالیت‌های رسانه‌ها و خبرنگاران استان در جهت افزایش مشارکت و اطلاع‌رسانی صحیح در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امام زینُ العابدینَ(ع) : أشکَرُکُم للّه ِِ أشکَرُکُم للناسِ؛ سپاسگزارترین شما از خدا ، سپاسگزارترین شما از مردم است. 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌عنوان برگ زرین دیگری از حماسه‌آفرینی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی، باشکوه و شایستگی و در امنیت، آرامش و سلامت کامل برگزار شد و یک خلق حماسه دیگر در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت و ضبط شد.

به یقین بخش قابل توجهی از مشارکت گسترده و عمومی در انتخابات اخیر، مرهون تلاش فعالان عرصه خبر، مطبوعات، رسانه‌های مختلف، فعالان فضای مجازی و تلاشگرانی است که، آگاهی‌بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تحمل مشکلات و نامهربانی‌های فراوان مشارکت جامعه را در جریانات سیاسی و مردم‌سالاری دینی را عینیت بخشیده و ضمن حفظ حرمت قلم، واقع‌نگاری، تولید و انتشار اطلاعات صحیح را از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند. 

نقش اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در جریانات اجتماعی و خلق‌های حماسه‌های ملی و سیاسی، نقشی بی‌دلیلی است که در جریان انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی‌ناپذیر، برنامه‌ها برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را اطلاع‌رسانی و به نیکی، حق مطلب را ادا کردید. 

به درستی می‌دانم، توصیف محنت و رسالتی که بر عهده گرفته‌اید، قلم و زبان را یارای ارج نهادن به آن نیست، لکن به پاس تلاش تلاش‌های صادقانه و کوشش بی‌شائبه و بی‌دریغی که شما تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی داشته‌اید، همت والای شما در انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط اطلاعات مربوط به انتخابات ۱۴۰۰ را می‌ستایم و بر خود فرض می‌دانم از سعی و تلاش تمام خبرنگاران رسانه‌های استان، اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها روزنامه‌ها، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری و فعالین فضای مجازی تقدیر و تشکر نمایم. 

از آنجایی که به‌دلیل محدودیت‌های کرونایی سعادت بهره‌مندی از زیارت همه خبرنگاران محترم فراهم نیست، امیدوارم در ادامه مسیر در فرصت‌ها و شرایط بهتر همچون گذشته شاهد تداوم این همراهی و همکاری باشیم. 

سعادت و موفقیت شما را، در سایه  الطاف ایزد منان و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی آرزو دارم. 

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول