اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

باند احتکار دارو در بیرجند منهدم شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی از انهدام باند بزرگ احتکار دارو و کشف دو انبار دارو در شهرستان بیرجند خبر داد.

باند احتکار دارو در بیرجند منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر حیدری ظهر امروز با اعلام این خبر به رسانه‌های گروهی، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان مالک یکی از داروخانه‌های شهرستان بیرجند را که با راه‌اندازی تشکیلات باندی اقدام به دایر کردن انبارهای خانگی غیرمجاز در نقاط امن و احتکار دارو و قرص‌های غیرمجاز در شرایط غیراستاندارد شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس پس  از شناسایی دو انبار احتکار دارو در بیرجند این انبارها را بازرسی کردند، بیان داشت: در بازرسی از این دو انبار غیرمجاز مقادیر زیادی دارو شامل ۱۷۹ قلم انواع دارو و موادضدعفونی و بهداشتی کشف و ضبط شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: در این راستا سرباند و دو نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و داروهای کشف شده با سه خودرو جهت تعیین نوع و ارزش ریالی به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان منتقل و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان معرفی و اعزام شدند.

حیدری خطاب به سودجویان و محتکران در شرایبط کنونی جامعه متذکر شد: پلیس با افراد فرصت‌طلبی که با توجه به شرایط کنونی کشور اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی و احتکار دارو و موادغذایی می‌کنند طبق قانون قاطع و با شدت برخورد می‌کند تا زمینه سوء استفاده مفسدین اقتصادی فراهم نگردد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار مواد غذایی، بهداشتی و دارویی بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول