اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

هدف‌گذاری محرومیت‌زدایی در ۱۴ نقطه کشور

مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به هدف‌گذاری محرومیت‌زدایی در ۱۴ نقطه کشور گفت: شهرستان درمیان چهاردهمین نقطه هدف آبادانی بنیاد علوی انتخاب شده که پس از آن مطالعه مقدماتی انجام و زمینه‌های مختلف فعالیت تعریف شده است.

هدف‌گذاری محرومیت‌زدایی در ۱۴ نقطه کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی بین استانداری و بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی به‌عنوان دستگاه معین آبادانی و پیشرفت در شهرستان درمیان منعقد شد.

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی گفت: تفاهم‌نامه‌ای در راستای کمک به زیرساخت‌ها و اقدامات عمرانی و فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال با هدف تثبیت جمعیت در مناطق مرزی و روستاها بین استانداری خراسان‌جنوبی و بنیاد مستضعفان به امضا رسید.

وی با بیان اینکه با ورود بنیاد مستضعفان و اتمام عملیات اجرایی در بنیاد علوی شاهد پیشرفت و آبادانی در این مناطق خواهیم بود، بیان داشت: توسعه استان و تمرکز دستگاه‌های اجرایی بر مناطق کم‌برخوردار از موضوعات جدی بوده که از سال گذشته در استان دنبال شده است.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به محرومیت شهرستان درمیان و ورود بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی این شهرستان، تبیین کرد: قرار است بنیاد مستضعفان در راستای کمک به توسعه این منطقه در کنار دولت کمک کند.

محسن منصوری، مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به فعالیت بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور، گفت: چند سالی است که برای توانمندسازی این مناطق ورود پیدا کرده‌ایم.

وی از افتتاح پنج مدرسه و شش پروژه ورزشی با مشارکت بنیاد علوی در استان خراسان‌جنوبی خبر داد و مطرح کرد: شهرستان درمیان چهاردهمین نقطه هدف آبادانی بنیاد علوی انتخاب شده که پس از آن مطالعه مقدماتی انجام و زمینه‌های مختلف فعالیت تعریف شده است.

مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی در چند حوزه ورود جدی و عملیاتی خواهیم داشت تا در راستای خدمت به مردم قدم برداریم، مطرح کرد: حوزه اشتغال، سلامت، کارآفرینی، فرهنگ و آموزش و تربیت از محورهای فعالیت در این شهرستان است.

انتهای پیام/69039/ح/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول