اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

احراز هویت رأی‌دهندگان انتخابات الکترونیکی می‌شود

رئیس ستاد انتخابات کشور از احراز هویت رأی‌دهندگان انتخابات‌های آتی از طریق اعلام کدملی به‌صورت الکترونیکی خبر داد.

احراز هویت رأی‌دهندگان انتخابات الکترونیکی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جمال عرف امشب در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه ستاد انتخابات کشور از دهم اردیبهشت‌ماه تشکیل شده، اظهار داشت: متعاقب تشکیل ستاد انتخابات کشور به استان‌ها نیز تشکیل ستادهای استانی ابلاغ شد.

وی بررسی میزان آمادگی ستاد انتخابات‌های استانی را از اهداف سفرهای استانی ذکر و بیان داشت: براساس تدابیر وزیر کشور تلاش و اولویت ما در انتخابات قانون‌مداری، رعایت بی‌طرفی، سالم، بانشاط و امن برگزار کردن انتخابات است.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور از ارتباط بسیار خوب وزارت کشور با شورای نگهبان خبر داد و تبیین کرد: برای انتخابات دو سند داریم که یکی سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی از سوی رهبری و دیگری قانون برگزاری انتخابات است.

عرف با بیان اینکه اعتقاد ما بر عملیاتی‌شدن سیاست‌های ابلاغی از سوی رهبری است، تصریح کرد: اعتقاد داریم سیاست‌های ابلاغی از سوی رهبری برای کاغذ و دیوار نیست و برای اجرا است لذا خود را موظف به اجرای این سیاست‌ها می‌دانیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم انتخاباتی در طراز جمهوری اسلامی برگزار کنیم، مطرح کرد: هر انتخابات در ایران اسلامی چهار رکن مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت دارد که در حوزه امنیت هیچ نگرانی جدی وجود ندارد و در زمینه سلامت انتخابات نیز تمام تلاش در این زمینه توسط وزارت کشور و شورای نگهبان انجام و در زمینه مشارکت نیز علی‌رغم جوسازی‌ها برداشت ما علاقمندی مردم به تعیین سرنوشت جامعه از طریق شرکت در انتخابات است.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات  کشور عنوان کرد: تلاش ما بر این است همه کسانی که در خانواده انقلاب قرار دارند، بتوانند امکان عرضه توانمندی‌های خود را برای نمایندگی مجلس به مردم داشته باشند.

عرف استفاده از فناوری‌های نوین را از سیاست‌های ابلاغی ذکر و تبیین کرد: در این زمینه تاکنون تأیید شده که احراز هویت رأی‌دهندگان از طریق اعلام کدملی به‌صورت الکترونیکی صورت گیرد، لذا با احراز هویت رأی‌دهندگان به‌صورت الکترونیکی دیگر شاهد اتفاقاتی چون رأی دادن با شناسنامه متوفی نخواهیم بود.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول