خیلی حسین زحمت ما را کشیده است

۴ MB
08:26 - 3 تیر 1405

2 بازنشر4 واکنش
27٫1k بازدید



2 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌محمد پارسامهر‌
@user1708456433263 ساعت پیش
اگر نبود رهبری که به حسین(ع) اقتدا کرد و ایستاد... و مردم بی ادعایی که به رهبرشان اقتدا کردند و در خیابان و میدان ایستادند...ایران قطعا سقوط کرده بود...کشور اگر هست... به برکت خون حسین (ع) است...👉

@Hando133 دقیقه پیش
در پاسخ به
لبیک یا حسین