اگر نبود رهبری که به حسین(ع) اقتدا کرد و ایستاد... و مردم بی ادعایی که به رهبرشان اقتدا کردند و در خیابان و میدان ایستادند...ایران قطعا سقوط کرده بود...کشور اگر هست... به برکت خون حسین (ع) است...👉
@user1708456433263 ساعت پیشاگر نبود رهبری که به حسین(ع) اقتدا کرد و ایستاد... و مردم بی ادعایی که به رهبرشان اقتدا کردند و در خیابان و میدان ایستادند...ایران قطعا سقوط کرده بود...کشور اگر هست... به برکت خون حسین (ع) است...👉