اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۵۰۰ سری جهیزیه، هدیه سپاه به نوعروسان نیازمند کرمانشاهی

جشن وصال به همت سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) استان کرمانشاه با اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزار شد.

۵۰۰ سری جهیزیه، هدیه سپاه به نوعروسان نیازمند کرمانشاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آئین اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان امروز به همت سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با حضور آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، استاندار و دیگر مسوولان استان در حسینه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان برگزار شد.

*چشم و هم‌چشمی‌ها؛ آفت ازدواج

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در این مراسم با ابزار خوشحالی از پیروزی نیروهای مقاومت، اظهار کرد: امام خمینی‌(ره) از سال ۱۳۴۲ از نابودی اسرائیل می‌گفتند و همچنین مقام معظم رهبری هم  فرمودند؛ اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، و گویا عجله دارند و می‌خواهند سریع‌تر بروند.

 

وی در ادامه از چشم و هم‌چشمی به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی یاد کرد و افزود: پدران و مادران ما در گذشته ساده و غیرتشریفاتی زندگی‌های خود را آغاز کردند، اما الان فخرفروشی، مهریه‌های بالا و تشریفات زائد مانع ازدواج آسان جوانان شده است.

نماینده‌ ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تأکید بر ترویج ازدواج آسان، گفت: بهترین الگو ازدواج آسان برای جوانان ازدواج ساده و آسان حضرت فاطمه زهرا (س) و امیرالمومنین (ع) است.

وی با اشاره به نقش مودت و محبت در پایداری زندگی مشترک، گفت: پول، مسائل مالی و دنیوی سبب قوام زندگی نمی‌شود، این مودت و محبت زن و مرد نسبت به یکدیگر است که موجب استحکام خانواده می‌شود. 

*قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در راستای ترویج ازدواج آسان پای کار آمد

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز، ازدواج را مایه آرامش دانست و گفت: ازدواج امر الهی است که دل‌ها را به هم پیوند می‌زند و انس و محبت بین انسا‌ن‌ها ایجاد می‌کند.

وی با ترویج ازدواج آسان، یکی از مسوولیت‌های نظام و حاکمیت را تسهیل ازدواج دانست و گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه هر جایی در راستای محرومیت‌زدایی نیاز باشد از خانه‌سازی، راه‌سازی و ساخت مسجد گرفته تا ازدواج آسان جوانان پای کار است.

 فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در تلاش هستیم با تهیه و توزیع جهیزیه با شناسایی زوجین نیازمندی که به علت مشکلات اقتصادی زندگی‌ مشترکشان به تعویق افتاده، ازدواج آسان را در جامعه ترویج دهیم.

*دشمن بنیان خانواده را هدف گرفته است

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در ادامه این مراسم از تلاش‌ دشمنان برای ضربه زدن به جایگاه و بنیان خانواده به تناسب آن برای ضربه زدن به کشور، سخن گفت و اظهار کرد: دشمن در تلاش است که با ضربه زدن و زیر سوال بردن بنیان و شأن خانواده به اسلام ضربه بزند.

وی ادامه داد: دشمنان در فضای تبلیغاتی غرب زوج‌های جوان ما را از فرزندآوری منع می‌کنند در حالی که اغلب سلبریتی‌های غربی تعداد فرزندانشان زیاد است.

استاندار کرمانشاه در پایان، از زوجین خواست ملاک زندگی خود را بر مبنای سازگاری و سازش استوار کنند تا خوشبخت باشند. 

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول