اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نوشت‌افزار در کرمانشاه گران نشده است

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: نوشت‌افزار گران نشده و هیچ‌گونه افزایش قیمتی در این رابطه نداشته‌ایم و براساس قیمت مصوب عرضه می‌شود.

نوشت‌افزار در کرمانشاه گران نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نمایشگاه فروش پاییزه ویژه بازگشایی مدارس از روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه به مدت ۶ روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان در ۸۰ غرفه کالاهای خود شامل لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک، ملزومات دانش‌آموزان و مواد غذایی را با کیفیت و قیمت مناسب بی‌واسطه و با حداقل سود ۱۲ تا ۱۸ درصدی به همشهریان ارائه می‌دهند.

رامین پهلوانی، رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه با تأکید بر نظارت بر بازار نوشت‌افزار و پوشاک دانش‌آموزان، اظهار کرد: نوشت‌افزار گران نشده و هیچ‌گونه افزایش قیمتی در این رابطه نداشته‌ایم و براساس قیمت مصوب عرضه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۷۴۵ صنف نوشت‌افزار و ۲ هزار و ۳۰۰ صنف پوشاک فروشی در کرمانشاه، گفت: تیم اتاق اصناف متشکل از  اتاق اصناف، بسیج سازندگی، صنعت و معدن و جهاد کشاورزی روزانه(صبح توسط ۸ اکیپ و بعدازظهر توسط ۸ اکیپ دیگر) بر عرضه اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در استان کرمانشاه نظارت می‌کنند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه، از مردم خواست هرگونه گرانفروشی در این رابطه را به سامانه ۱۲۴، ۳۸۲۵۸۸۴۰،۱۳۴ اعلام کنند تا بازرسان در اسرع وقت حضور یابند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول