اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه ۳۲۶ جانباز ۷۰ درصد دارد/ ۲۳ هزار دیدار در قالب «طرح سپاس» در استان

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه مجموع جانبازان استان را ۲۲ هزار و ۴۴۰ نفر عنوان کرد و گفت: ۴۴ جانباز از این تعداد نخاعی و ۳۲۶ نفر هم جانباز ۷۰ درصد هستند.

کرمانشاه ۳۲۶ جانباز ۷۰ درصد دارد/ ۲۳ هزار دیدار در قالب «طرح سپاس» در استان

خسرو شهیدی، مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، آمار شهدای استان را ۹ هزار و ۷۲۶ شهید عنوان کرد و گفت: استان کرمانشاه ۲۲ هزار و ۴۴۰ جانباز و یک‌هزار و ۷۶۸ آزاده سرافراز دارد.

وی اظهار کرد: از مجموع تعداد شهدا، ۸۹ شهید انقلاب و از مجموع جانبازان ۴۴ جانباز نخاعی و ۳۲۶ جانباز ۷۰ درصد داریم.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه مجموع جامعه هدف با احتساب فرزندان و خانواده را بیش از ۱۲۸ هزار نفر اعلام کرد و افزود: مهمترین برنامه فرهنگی و ترویجی در بحث ایثار و شهادت طرح سپاس مراجعه خادم به مخدوم است. 

وی خاطرنشان کرد: دیداری در منزل از خانواده معظم شهدا و ایثارگر به همراه مسؤولان انجام می‌شود تا از نزدیک، چهره به چهره با این افراد دیدار داشته باشیم و علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با حضور مسؤولان به مشکلات این خانواده‌ها به نحو شایسته رسیدگی شود.

شهیدی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال بیش از ۲۳ هزار دیدار از جامعه هدف داشتیم و تلاش می‌کنیم تا پایان سال از بیش از ۲۶ هزار نفر بازدید داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات حوزه ایثارگری در بحث اشتغال و درمان، گفت: الان رقمی بالغ بر ۹ هزار جامعه ایثارگری بیکار داریم که شرایط اشتغال را دارند.که براساس روابط و قانون بنیاد شهید نسبت به حل مشکلات حداقل در تلاش هستیم تا بتوانیم رضایت خانواده‌های شاهد و ایثارگر را جذب کنیم.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول