اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مسابقه‌ ساخت «عروسک استکباری» در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: در روز ۲۲ بهمن‌ماه، مسابقه بزرگ عروسک‌سازی استکبارستیز را برای نوجوانان و کودکان داریم و به بهترین عروسک ساخته شده با این مضمون جوایزی اهدا خواهد شد.

مسابقه‌ ساخت «عروسک استکباری» در کرمانشاه برگزار می‌شود

محمد خیاط‌زنجانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص برنامه‌های این کانون در دهه فجر امسال، اظهار کرد: برنامه‌های کانون با شور و نشاط ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: از امروز به مدت چهار روز جشن بزرگ «به‌سوی فردای روشن» در مرکز شماره ۲ به مدت هفت روز با مشارکت روزانه بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، از افتتاح «خانه بازی» در مرکز شماره ۱۱ محله آقاجان خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی «زیر بار ستم زندگی نمی‌کنیم» برای نوجوانان در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: امروز با همکاری انجمن اسلامی دانش‌آموزی ویژه برنامه باعنوان «کافه ۵۷» به‌صورت گفت‌وگوی نوجوانانه در حوزه مباحث انقلاب اسلامی با حضور کارشناس برگزار خواهد شد.

خیاط‌زنجانی خاطرنشان کرد: نشست نویسندگان نوجوان به مدت دو روز (پنجشنبه و جمعه جاری) با حضور دکتر جلالی نویسنده و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این ایام عضویت تمامی کودکان و نوجوانان به صورت رایگان خواهد بود که با حضور در مراکز و یا از طریق سایت به صورت مجازی می‌توانند، ثبت‌نام کنند.

خیاط‌زنجانی با اشاره به برنامه ویژه در روز ۲۲ بهمن‌ماه، افزود: مسابقه بزرگ عروسک‌سازی استکبارستیزی را برای نوجوانان و کودکان داریم و به بهترین عروسک ساخته شده با این مضمون جوایزی اهدا خواهد شد. 

پایان پیام/پ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول