اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سرعت قطار کرمانشاه به 100 کیلومتر در ساعت افزایش می‌یابد

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه سرعت قطار کرمانشاه را ۶۰ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: سرعت قطار کرمانشاه با تکمیل طرح آماده‌سازی مسیر ریلی در آینده‌ای نزدیک تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت افزایش خواهد یافت.

سرعت قطار کرمانشاه به 100 کیلومتر در ساعت افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به استان، یکی از بحث‌های مورد تأکید که به‌عنوان مطالبه مردم از رییس جمهور مطرح شد؛ قطار کرمانشاه بود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های استان براساس تأثیرگذاری که دارند اولویت‌بندی می‌شوند، ادامه داد: مدیریت ارشد استان اولویت پروژه‌ها را تشخیص می‌دهد که قطار به عنوان یکی از اولویت‌ها باید پیگیری شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: براساس همین پیگیری‌های صورت گرفته، در سفر رییس جمهور  ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن کرمانشاه به اسلام‌آبادغرب تخصیص یافت که پس‌ از ۳ سال رکود مرحله اول این پروژه به طول ۷۰ کیلومتر از ایستگاه کرمانشاه تا «خورخور» اسلام‌آباد غرب، هم اکنون در دست اجراست.

وی سرعت قطار کرمانشاه را ۶۰ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و اظهار کرد: سرعت قطار کرمانشاه با تکمیل طرح آماده‌سازی مسیر ریلی کرمانشاه- تهران تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت افزایش خواهد یافت.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول