اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۳۷ شرکت حمل و نقل جاده‌ای مسافر در کرمانشاه جریمه شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سالجاری به ۳۸۲ پرونده تخلف رسیدگی شده است، گفت: برای ۳۷ شرکت جریمه و ۳ شرکت دیگر رأی بر غیرفعال شدن صادر شده است.

۳۷ شرکت حمل و نقل جاده‌ای مسافر در کرمانشاه جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۴ جلسه کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ تشکیل شده که در این جلسات به ۳۸۲ پرونده تخلف رسیدگی شده است.

وی درباره برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۲، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۱ جلسه درخصوص رسیدگی به شکایات حوزه کالا و مسافر برگزار و به تخلف ۷۴ شرکت حمل و نقل مسافر و کالا رسیدگی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص رای‌های صادره در کمیسیون ماده ۱۲، افزود: ۴۸ رای جریمه، ۲۱ رای برائت، ۳ رای لغو فعالیت یک ماه و ۲ شرکت رای تذکر صادر شده است.

وی درباره برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۲ و رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل کالا، تصریح کرد: تعداد ۷ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ از ابتدای سال‌جاری تاکنون تشکیل و به تخلف ۵۳ شرکت حمل و نقلی رسیدگی شده است.

کرمی درباره آراء صادره در کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا، تصریح کرد:  ۳۷ شرکت جریمه، تعداد ۱۱ شرکت تبرئه، ۲ شرکت تذکر کتبی و برای ۳ شرکت رأی بر غیرفعال شدن صادر شده است.

وی در خصوص برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش کالا و مسافر، گفت: در مجموع هر دو بخش ۱۲ جلسه تشکیل شده است که ۷ جلسه مربوط به حوزه کالا و ۵ جلسه مربوط به مسافر برگزار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: در جلسات کمیسیون ماده ۱۱ به ۲۳۴ پرونده تخلف رانندگان رسیدگی شده که ۱۴۸ راننده حمل و نقل کالا و ۸۶ راننده حوزه مسافر بوده است.

کرمی درباره آراء صادره، گفت: در بخش کالا از مجموع ۱۴۸ پرونده تخلف به ۱۱۲ راننده تذکر کتبی داده شده، کارت هوشمند ۲۰ راننده غیرفعال و ۱۶  راننده رای برائت دریافت کرده‌اند و حوزه حمل و نقل عمومی مسافر از تعداد ۸۶ پرونده تخلف ۳۸ راننده تذکر کتبی، غیر فعال شدن کارت هوشمند ۱۵ راننده و رای بر برائت ۳۴ راننده صادر شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول