اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه ۸۲۰ دانش‌آموز و ۱۷۴ معلم «شهید» دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعداد شهدای دانش‌آموز استان را 820 نفر اعلام کرد و گفت: کرمانشاه همچنین۱۷۴ فرهنگی شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

کرمانشاه ۸۲۰ دانش‌آموز و ۱۷۴ معلم «شهید» دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان کرمانشاه با ۸۲۰ دانش‌آموز و ۱۷۴ فرهنگی شهید در هفته بسیج دانش‌آموزی در راستای یادواره این شهدا برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی شامل جشنواره سرود دانش‌آموزی، مسابقات فرهنگی، نقاشی و روزنامه‌دیواری در تمامی مدارس شهری و روستایی اجرا شد.

وی ادامه داد: زنگ‌ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور در مدارس شهری و روستایی به صدا درآمد و امروز هم یادواره شهدای دانش‌آموزی در دومین شهر مقام کشور، گیلانغرب در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: تمای برنامه‌های این اداره کل در راستای بصیرت‌بخشی و ایجاد فضایی آگاه‌بخشی برای دانش‌آموزان است.

محمدی اضافه کرد: دانش‌آموزان کرمانشاهی همزمان با سرتاسر کشور به شهدای تروریستی حادثه تروریستی شیراز با قرائت فاتحه ادای احترام کردند.

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و راهبردای با دانش‌آموزان با محوریت تشریح برنامه‌های گام دوم انقلاب حجاب و عفاف، همایش دختران دهه هشتادی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جزء ۴۰۰ برنامه‌ فرهنگی، هنری و ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان در هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس شهری و روستایی بود که محمدی به آن‌ها اشاره کرد.

وی از برپایی نمایشگاه ایستگاه فرهنگی و رسانه‌ای در روز جمعه، ۱۳ آبان‌ماه در مسیر راهپیمایی خبر داد و گفت: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نماد پرچم دانش‌آموزی است که آمریکای جنایتکار پشت تمام قضایا، ناامنی‌ها و اغتشاشات اخیر کشور است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول