اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هشدار کاهش دمای هوا و احتمال خسارت به کشاورزان مناطق سردسیر کرمانشاه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با توجه به کاهش دمای هوا تا روز جمعه، کشاوزان مناطق سردسیر استان برای جلوگیری از خسارات احتمالی حتما تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

هشدار کاهش دمای هوا و احتمال خسارت به کشاورزان مناطق سردسیر کرمانشاه

شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌ها داشتیم، هوای استان امروز غالبا صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه ابرناکی آسمان و در بعضی از ساعات وزش باد و گرد و خاک محلی مهمترین پدیده‌های جوی قابل انتظار در سطح استان خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از نظر وضعیت دمایی امروز نسبت به دیروز به شکل نسبی یک مقدار هوای استان خنک‌تر خواهد بود، اما در روزهای پنجشنبه و جمعه تغییر دمایی خاصی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی در پایان با توجه به کاهش دمای هوا تا روز جمعه، به کشاورزان مناطق سردسیر استان توصیه کرد: از آن‌جایی که دمای حداقل طی بامداد فردا و روز جمعه به چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد می‌رسد برای جلوگیری از خسارات احتمالی حتما تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول