اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کسب رتبه برتر خبرنگار فارس کرمانشاه در جشنواره ابوذر

فاطمه خورشیدی‌نیا خبرنگار خبرگزاری فارس کرمانشاه موفق به کسب رتبه دوم در بخش مصاحبه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شده است.

کسب رتبه برتر خبرنگار فارس کرمانشاه در جشنواره ابوذر

محمدهادی صحرایی مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: جشنواره ابوذر یک جشنواره حرفه‌ای برای افراد حرفه‌ای است.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره سال گذشته به دلیل همه‌گیری کرونا برگزار نشد، افزود: این جشنواره در ۱۴ موضوع و ۱۰ قالب برگزار و ۶۰۴ اثر که قابلیت داوری داشت مورد بررسی قرار گرفت.

مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پنج نفر از داوران مجرب و چهره‌های نامدار رسانه‌ای برای داوری آثار انتخاب شدند گفت: آثار تا حدی که امکان داشت رمزگذاری شد.

صحرایی با بیان اینکه در برخی قالب‌ها اثر برگزیده وجود نداشت، ادامه داد: بنابر این بود که جشنواره تنها جنبه مسابقه نداشته باشد و بعد از این شرکت‌کنندگان در کارگاه‌هایی حضور داشته باشند و توسط داوران مورد آموزش قرار بگیرند که در کیفیت آثار در جشنواره‌های بعدی اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه در دوران بسیار حساسی قرار داریم که مقام معظم رهبری از آن به عنوان جهاد تبیین یاد می‌کنند، عنوان کرد: درخواست داریم مسؤولان ارشد استان از رسانه‌ها مشاوره رسانه‌ای بگیرند.

مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه هر کدام از مسؤولان باید یک تیم رسانه‌ای قوی داشته باشند، عنوان کرد: هر کدام از بحران‌های گذرانده شده قابلیت کشاندن ایران به یک جنگ عظیم را داشته است.

گفتنی است، سجاد سلیمانی مدیر خبرگزاری تسنیم کرمانشاه در بخش مصاحبه جشنواره از سوی هیأت داوران شایسته تقدیر شناخته شد همچنین در بخش گزارش‌نویسی زهرا مرادی، سامان رحمتیان و محبوبه علی‌آقایی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم، در بخش مصاحبه فرزاد نویدی و فاطمه خورشیدی‌نیا رتبه‌های اول و دوم، در بخش گزارش تصویری و ویدیویی محمدهادی دزفولی‌زاده، پریسا پانیاز و سمیه داردرفشی رتبه‌های اول تا سوم، در بخش کاریکاتور معصومه بهمنی و علی‌رضا بهمنی رتبه‌های اول و دوم، در بخش عکس حمید عزیزی و سیمین توحیدی‌زاد رتبه‌های اول و دوم، در بخش مستند کوتاه پیمان امینی رتبه اول، در بخش موشن‌گرافیک علی عسگری، احسان دادجو و الهام حسینی رتبه‌های اول تا سوم، در بخش اینفوگرافیک نگین چگینی رتبه اول را کسب کردند و در بخش ویژه جشنواره عابدین محمدی، مدیر مسؤول نشریه اتفاق، مدیر مسؤول هفته نامه رازآور و در بخش گزارش آرزو کرمی در اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذ شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول