اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تردد مسافران در کرمانشاه بیشتر شده است/ رشد ۱۳ درصدی برگه تردد ناوگان اتوبوسی استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: مجموعا تعداد برگ ترددهای صادر شده در ناوگان‌های اتوبوسی از رشد ۱۳ درصدی، مینی بوسی از افزایش ۲ درصدی و سواری از رشد ۱۲ درصدی حکایت دارد.

تردد مسافران در کرمانشاه بیشتر شده است/ رشد ۱۳ درصدی برگه تردد ناوگان اتوبوسی استان

فریبرز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت تردد مسافرین از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: از ابتدای سال ۴۱ هزار برگ تردد برای ناوگان اتوبوسی، ۶۰ هزار برگ تردد برای ناوگان مینی بوسی و ۲۲۵ هزار برگ تردد برای ناوگان سواری در استان کرمانشاه صادر شد.

وی افزود: مجموعا تعداد برگ ترددهای صادر شده در ناوگان‌های اتوبوسی از رشد ۱۳ درصدی، مینی بوسی از افزایش ۲ درصدی و سواری از رشد ۱۲ درصدی حکایت دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه با بیان اینکه سال گدشته ۲ میلیون و ۲۰۴ هزار مسافر در استان جابه جا شدند، گفت: از این تعداد حدود ۵۸۱ هزار مسافر با اتوبوس، ۹۵۷ هزار مسافر با مینی بوس و ۶۶۷ هزار مسافر با سواری در سطح استان جابه جا شدند.

کرمی همچنین از افزایش ۶ درصدی تردد با اتوبوس، افزایش یک درصدی جابه جایی با مینی بوس و کاهش ۶ درصدی جابه جایی با سواری خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: ۲ هزار و ۶۸۴ راننده در ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه فعال هستند که عموما بالای ۴۰ سال سن دارند.

کرمی تصریح کرد: ۸۱۶ دستگاه مینی بوس با میانگین عمر ۲۹ سال، ۱۸۲ دستگاه اتوبوس با میانگین عمر ۹ سال و ۹۲۸ دستگاه سواری با میانگین عمر ۱۲ سال در ناوگان مسافری استان کرمانشاه فعالیت دارند.

وی از وجود ۲۷ شرکت اتوبوسی، ۹ شرکت ناوگان مینی بوسی، هشت شرکت ناوگان سواری خبر داد و عنوان کرد: چهار انجمن صنفی در حوزه ناوگان مسافری استان کرمانشاه هم مشغول فعالیت هستند.

کرمی مجموع شرکت‌های ترکیبی ناوگان های اتوبوسی، مینی بوسی و سواری در حوزه حمل مسافر استان کرمانشاه را ۱۴ شرکت اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول