اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پایان چله سینمای فجر کرمانشاه با ۳ هزار و ۸۴۰ تماشاگر/ یک میلیارد ریال فروش داشتیم

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه ضمن اعلام پایان اکران همزمانی فیلم‌های چهلمین دوره از فیلم فجر در استان، گفت: 3 هزار و ۸۴۰ نفر در کرمانشاه به تماشای ۱6 فیلم این دوره از جشنواره نشستند.

پایان چله سینمای فجر کرمانشاه با ۳ هزار و ۸۴۰ تماشاگر/ یک میلیارد ریال فروش داشتیم

محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: نهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۵ لغایت ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ فعالیت کرد.

وی افزود: در این دوره ۱۶ فیلم خائن کشی، درب، ملاقات خصوصی، ماهان، مرد بازنده، هناس، بدون قرار قبلی، بیرو، شب طلایی، موقعیت مهدی، شادروان، برف آخر، شهرک، علف‌ زار، دسته دختران و ضد در سه سینمای آزادی، بیستون(هتل پارسیان) و فرهنگ به نمایش درآمد.

کنجوری با اشاره به استقبال چشمگیر کرمانشاهیان از  این جشنواره، افزود: در این دوره علی‌رغم بیماری منحوس کرونا شهروندان هنردوست کرمانشاهی استقبال قابل توجهی نسبت به دوره‌های قبل از این جشنواره داشتند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: در این دوره در سه سینمای میزبان جشنواره در مجموع ۳ هزار و ۸۴۰ نفر از ۱۶ فیلم اکران شده جشنواره دیدن کردند. 

کنجوری با بیان اینکه در این دوره با۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت پرو تکل‌های بهداشتی میزبان همشهریان عزیز بودیم، افزود: رقم ریالی فروش کل این جشنواره قریب به یک میلیارد ریال و در حدود ۹۶۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین استقبال از فیلم‌ها در کرمانشاه به ترتیب به فیلم‌های علف زار؛ مرد بازنده؛  ملاقات خصوصی؛ خائن کشی و شادروان تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: متأسفانه فیلم‌های شهرک؛ ضد؛ بیرو؛ درب و ماهان کمترین مخاطب را به خود اختصاص دادند.

کنجوری از همکاری بسیار خوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: به زودی آیین اختتامیه و‌ تجلیل از عوامل این جشنواره در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول