اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

قبولی ۷۸ مددجوی کرمانشاهی در کنکور امسال/ ۳۰ نفر به دانشگاه فرهنگیان راه یافتند

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: ۳۰ نفر از دانشجویان مددجو نیز با تلاش و پشتکار خود و مساعدت‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد به دانشگاه‌های فرهنگیان راه یافته‌اند.

قبولی ۷۸ مددجوی کرمانشاهی در کنکور امسال/  ۳۰ نفر به دانشگاه فرهنگیان راه یافتند

کامیار جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در کنکور سراسری امسال ۷۸ مددجو به صورت قطعی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی راه یافته‌اند.

وی با بیان اینکه ۴۵ نفر از پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال‌جاری دختران تحت حمایت و مابقی پسران مددجو بوده‌اند، افزود: ۵۶ نفر از این مددجویان در دانشگاه‌های دولتی پذیرفته شده‌اند.

به گفته معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، هشت نفر از دانش‌آموزان پذیرفته شده رتبه‌های سه رقمی و ۴۹ نفر نیز رتبه‌های کمتر از ۱۰ هزار را کسب کرده‌اند.

وی بیان کرد: ۳۰ نفر از دانشجویان مددجو نیز با تلاش و پشتکار خود و مساعدت‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد به دانشگاه‌های فرهنگیان راه یافته‌اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ۱۵ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت در کنکور سراسری امسال در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی پذیرفته شده‌اند.

جمشیدی در پایان، تاکید کرد: این نهاد به منظور موفقیت دانش‌آموزان در کنکور سراسری برنامه‌های آموزشی متعددی با همکاری موسسات علمی و آموزشی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول