اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هشدار زرد هواشناسی؛ کاهش دما و بارش باران در کرمانشاه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با هشدار سطح زرد، گفت: با نفوذ امواجی ناپایدار به جو منطقه، بارش‌ها از امروز تا فردا در استان ادامه خواهد داشت.

هشدار زرد هواشناسی؛ کاهش دما و بارش باران در کرمانشاه

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آتی، اظهار داشت: تحت تأثیر امواج ناپایدار از جو منطقه، هوای استان تا روز جمعه، نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران و گاهی رعد و برق به ویژه در نواحی شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با هشدار سطح زرد، ادامه داد: از روز شنبه تا اواسط هفته آینده هوای استان به شکل محسوس و قابل توجهی سردتر می‌شود به طوریکه انتظار داریم دمای هوای شبانه در برخی از نواحی استان به کمتر از صفر درجه سانتی‌گراد هم برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه لغزندگی در برخی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر و وزش باد نسبتا شدید را در ساعاتی از روزهای پنجشنبه و جمعه از جمله مخاطرات مهم این امواج ناپایدار دانست و گفت: مراقبت از محصولات باغی و زراعی در مقابل کاهش دما و سایر اقدامات پیشگیرانه و تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات و مخاطرات احتمالی به مسؤولان دستگاه‌های ذی‌ربط و عموم مردم استان توصیه می‌شود.

وی دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل ۱۱ و حداکثر ۲۶ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرستان کنگاور با کمینه دمای چهار درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول