اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرزهای خسروی و پرویزخان کرمانشاه برای تردد زائران اربعین بسته است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از پایانه‌های مرزی خسروی و پرویزخان اجاره تردد به هیچ مسافری داده نمی‌شود، فقط مسافرانی که در اقلیم کردستان مشغول به‌کار هستند اجازه تردد دارند.

مرزهای خسروی و پرویزخان کرمانشاه برای تردد زائران اربعین بسته است

 فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به  ممنوعیت تردد زوار از پایانه‌های مرزی استان، اظهار داشت: مسیر رفت سفرهای زوار اربعین حسینی(ع) صرفا هوایی و برای بازگشت زائران پایانه مرزی مهران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از پایانه‌های مرزی خسروی و پرویزخان اجاره تردد به هیچ مسافری داده نمی‌شود، فقط مسافرانی که در اقلیم کردستان مشغول به‌کار هستند اجازه تردد دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد اربعین حسینی(ع) اداره کل، جلساتی با انجمن‌های صنفی و مدیران شرکت‌های حمل‌ و نقل مسافر در راستای تأکیدات لازم برای جابجای زائرین اربعین از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی و جابجایی مسافران برگزار شده است.

وی در خصوص تهیه بلیت برگشت و شرایط خرید آن و بازگشت زائران، گفت: شرایط پیش‌فروش بلیت به استان ابلاغ شده است و شرکت‌های حمل‌ و نقلی، پیش‌فروش بلیت سفرهای اربعین را نیز انجام می‌دهند.

کرمی افزود: با توجه به تجربه جابجایی زوار اربعین حسینی (ع) در سال ۹۸، این اداره کل آمادگی کاملی جهت جابجایی مسافران به اقصی نقاط کشور را  دارد و از مسافران خواست درصورت داشتن هرگونه سؤال، مشاهده تخلف و کوتاهی در امر خدمات‌رسانی مراتب را از طریق ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای به این اداره‌کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول