اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وضعیت پایدار، اما شکننده شیوع کرونا در هرسین/ ۳۳ هزار نفر واکسینه شدند

فرماندار هرسین گفت: وضعیت کرونایی شهرستان طی‌ یکی‌دو روز اخیر تا حدودی به سمت پایداری در پیش است، ولی این موضوع نباید سبب سهل‌انگاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شود

وضعیت پایدار، اما شکننده شیوع کرونا در هرسین/ ۳۳ هزار نفر واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبادالله کنجوریان امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس در شهرستان هرسین، اظهار داشت: از ابتدای پیک پنجم تاکنون کمان‌کان شهرستان هرسین در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا همه عزیزان در حوزه درمان با همکاری تمامی ادارات به خصوص نیروهای سپاهی، بسیجی، نظامی و انتظامی مسؤول خدمت‌رسانی به بیماران و مردم شهرستان هستند.

فرماندار هرسین سرعت واکسیناسیون در شهرستان را قابل قبول دانست و گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۷۴۴ نوبت اول و ۱۱ هزار و ۶۶ دُز دوم در مجموع ۳۳ هزار دُز در شهرستان تزریق شده است.

وی با اشاره به فعالیت سه مرکز تزریق واکسن در شهرستان، گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۸۴۴ مورد تست پی‌.سی‌.آر در شهرستان گرفته شده که ۴ هزار و ۴۶۶ مورد از آن مثبت تشخیص داده شده است.

کنجوریان آخرین آمار بستری صبح امروز بیمارستان شهدا هرسین را ۷۵ مورد عنوان کرد و افزود: با همکاری سپاه، هلال احمر، تربیت بدنی و دیگر ادارات مرکز جدید بیمار بستر با ظرفیت ۲۰ تخت در محل سپاه پاسداران شهر هرسین دایر شده تا در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان، مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از زمان ابتدای بیماری تا امروز ۱۴۶ نفر از همشهریان جان خود را به علت ابتلا به کرونا از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان طی‌ یکی‌دو روز اخیر تا حدودی به سمت پایداری در پیش است، ولی این موضوع نباید سبب سهل‌انگاری شود نیاز به همکاری جدی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول