اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نوبت واکسیناسیون کرونا به ۵۸ ساله‌ها رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از واکسیناسیون ۵۸ ساله به بالا در شهرها، ۴۸ ساله به بالا در روستاها و ۱۸ ساله به بالا در جمعیت عشایر استان از امروز خبر داد.

نوبت واکسیناسیون کرونا به ۵۸ ساله‌ها رسید

محمودرضا مرادی اکروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از واکسیناسیون ۵۸ ساله به بالا در شهرها، ۴۸ ساله به بالا در روستاها و ۱۸ ساله به بالا در جمعیت عشایر استان از امروز خبر داد.

وی ادامه داد: افراد تحت شمول در گروه‌های سنی اعلام شده در اولین فرصت ممکن نسبت به ثبت‌نام در سامانه واکسن به نشانی اینترنتی salamat.gov.ir و اخذ نوبت اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: واکسیناسیون جمعیت بالای ۱۸ سال عشایر در استان کرمانشاه آغاز و قرار است تا یک‌ماه آینده ۷۰ درصد این جمعیت در مقابل بیماری کرونا واکسینه شوند.

وی در حال حاضر ۳۱ پایگاه تجمیعی و سه سایت خودرویی در سطح استان از ساعت هشت تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه فعال هستند که از این تعداد هشت پایگاه و یک سایت خودرویی در مرکز استان کرمانشاه به مردم خدمات‌دهی می‌کنند.

مرادی درخصوص افزایش چشمگیر بیماران بستری مربوط به کرونا در استان هشدار داد و افزود: تزریق واکسن به معنی مصونیت کامل نیست و باید همواره پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول