اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حضور ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت‌های انتخابی اردوی تیم ملی کاراته

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های انتخابی اردوی تیم ملی به مدت یک هفته در استان تهران با حضور سه ورزشکاران از کرمانشاه در حال برگزاری است.

حضور ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت‌های انتخابی اردوی تیم ملی کاراته

سعید نصراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: از شنبه، ۲۶ تیرماه امسال رقابت‌های انتخابی اردوی تیم ملی کاراته در استان تهران آغاز شد که در این رقابت‌ها سه کاراته‌کار کرمانشاهی حضور داشتند.

وی افزود: نفرات برتری در استان کرمانشاه در رشته کاراته داریم که در مراحل بعدی اردو شرکت خواهند کرد.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه ادامه داد: برای حضور ورزشکاران در مراحل بعدی تیم کاملی از بانوان و آقایان داریم و امید است ورزشکاران کرمانشاه با توجه به پشتکار و تلاشی که دارند به جایگاهی که مستحق آن هستند برسند و موفق شوند.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور، گفت: اگر شرایط کرونا اجازه دهد، حدودا در اواخر مردادماه انتخابی اردوی قهرمانی کشور را خواهیم داشت که در این اردو حتما ورزشکارانی از استان کرمانشاه حضور خواهند داشت.

نصراللهی در پایان با اشاره به مسابقات جهانی امارات و ظرفیت ورزشکاران کرمانشاهی، گفت: در آبان ماه سال ۱۴۰۰ مسابقات جهانی امارات را پیش‌رو داریم، انتخابی این مرحله به همراه نفرات قهرمانی کشور پس از شرکت در اردوی تیم ملی، نفرات منتخب راهی مسابقات جهانی امارات می‌شوند، استان کرمانشاه افراد مستعد و قهرمانی را دارد که می‌توانند افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول