اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرگ ۳ کرونایی دیگر در کرمانشاه/ ۹ بیمار بستری بدحال هستند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه

مرگ ۳ کرونایی دیگر در کرمانشاه/ ۹ بیمار بستری بدحال هستند

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص رنگ‌بندی شهرستان‌ها از ۱۲ تیرماه، اظهار داشت: وضعیت شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل‌ذهاب، کنگاور، سنقرو کلیایی، هرسین، قصرشیرین، پاوه و جوانرود نارنجی است.

وی وضعیت شهرستان گیلانغرب را قرمز اعلام کرد و افزود: شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر و صحنه از نظر شیوع ویروس کرونا در رنگ‌بندی زرد قرار دارند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه طی روز گذشته سه مورد فوتی با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است، افزود: مجموع جان‌باختگان استان از آغاز اپیدمی کرونا به یک‌هزار و ۹۱۹ نفر رسیده است.

وی تعداد کل بستری‌ها از ابتدای اپیدمی کرونا تا امروز را ۴۰ هزار و ۴۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون ۳۰۳ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی اشاره‌ای به وضعیت بیمارستان‌ها داشت و افزود: از این ۳۰۳ نفر ۷۴ نفر در بخش‌های ویژه بستری هستند و ۹ نفر(۲ نفر در بیمارستان فارابی، ۲ نفر در بیمارستان گلستان و ۲ نفر در اسلام‌آبادغرب و شهرستان‌های جوانرود و پاوه هر کدام یک نفر۹ به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

وی بالاترین تعداد بیماران بستری را با ۲۰ مورد مربوط به شهرستان سنقروکلیایی دانست و گفت: اسلام‌آباد غرب با ۱۸ مورد، سرپل‌ذهاب با ۱۶ بیمار و شهرستان‌های جوانرود، پاوه و کنگاور هرکدام با ۱۵ مورد بستری بیشترین تعداد بیماران را دارند.

محمدی تعداد بیماران شهرستان کرمانشاه را ۸۳ بیمار در بیمارستان فارابی و ۴۱ بیمار در بیمارستان گلستان اعلام کرد و افزود: در میان بیمارستان غیردانشگاهی بیشترین تعداد مربوط به بیمارستان امام حسین(ع) است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول