اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تزریق واکسن کرونا به ۲۴۰۰ نفر از کادر درمان در کرمانشاه/ حال همه خوب است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون چهار مرحله واکسن کرونا به میزان ۵ هزار و ٣٠٠ دوز وارد استان شده است، گفت: تاکنون این واکسن بر روی ٢ هزار و ۴٠٠ نفر از کادر درمانی تزریق شده است.

تزریق واکسن کرونا به ۲۴۰۰ نفر از کادر درمان در کرمانشاه/ حال همه خوب است

ابراهیم شکیبا امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون چهار مرحله واکسن کرونا به میزان ۵ هزار و ٣٠٠ دوز وارد استان شده است. 

وی با بیان اینکه تاکنون این واکسن برروی ٢ هزار و ۴٠٠ نفر از کادر درمانی تزریق شده است، افزود: الحمدالله این واکسن هیچگونه عوارضی نداشته و همکاران ما در سلامت کامل هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخصوص ویروس کرونای انگلیسی گفت: تاکنون ٢۶ نفر به کرونای انگلیسی مبتلا شده اند که متأسفانه یک نفر آنان فوت شده است.

شکیبا ادامه داد: ٢۵ نفر از این افراد سابقه مسافرت به استان های دیگر را داشتند که بی‌شک این موضوع در ابتلای آنان بی تاثیر نیست.

وی درخصوص برنامه سفرهای نوروزی، گفت: تلاش بسیاری جهت ممنوعیت سفر به کرمانشاه صورت گرفت، اما ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که فقط در استان‌های نارنجی و قرمز ممنوعیت سفر وجود دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان از مردم خواست که در جهت حفظ سلامت خود و همشهریان از برگزاری مهمانی خودداری کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول