اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه میزبان جشنواره بین‌المللی «فیلم فجر» شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه برای هشتمین بار، امسال نیز از 15 تا 22 بهمن‌ماه میزبان سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌شود.

کرمانشاه میزبان جشنواره بین‌المللی «فیلم فجر» شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهرام فاضلی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به میزبانی کرمانشاه از سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، اظهار داشت: امسال نیز در کنار تهران، بسیاری استان‌های کشور میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر هستند و کرمانشاه نیز برای هشتمین بار، میزبان این جشنواره خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره، از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مانند دوره‌های پیشین جشنواره، دو سینمای آزادی و فرهنگ کرمانشاه محل اکران فیلم‌های این جشنواره خواهند بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص تعداد و عنوان فیلم‌های اکران شده جشنواره در استان، گفت: در این دوره ۱۶ فیلم جشنواره در استان برای علاقمندان اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص نحوه فروش بلیت‌های این جشنواره نیز، گفت: امسال با توجه به شرایط به وجود آمده، شیوه فروش بلیت به صورت آنلاین خواهد بود.

فاضلی درباره چگونگی اعمال شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این جشنواره، خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد بلیت‌های عرضه شده برای هر فیلم محدود خواهد بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول