اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افزایش دمای هوا در کرمانشاه/ پایداری هوا سبب افزایش آلاینده‌ها می‌شود

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بعدازظهر امروز تا روز سه‌شنبه به تدریج شاهد افزایش نسبی میانگین دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.

افزایش دمای هوا در کرمانشاه/ پایداری هوا سبب افزایش آلاینده‌ها می‌شود

محمد خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت آب هوایی استان طی روزهای جاری، اظهار داشت: طبق تحلیلی که از نقشه‌های هواشناسی داشتیم جو منطقه در شرایط پایداری قرار دارد و تا پایان هفته شرایط نسبتا پایداری در سطح استان حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته سرمای هوا و یخبندان شبانه را داشتیم، اما رفته رفته هوا قدری گرم‌تر می‌شود و از سرمای محسوس هوا تا حدودی کاسته می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: حداقل دمای امروز شهر کرمانشاه به ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید و پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوای شهر به هفت درجه سانتی‌گراد برسد.

وی اضافه کرد: از بعدازظهر امروز تا روز سه‌شنبه به تدریج شاهد افزایش نسبی میانگین دمای هوا در سطح استان خواهیم بود و طی این مدت نسبت به امروز هوا مقداری گرم‌تر می‌شود، ولی در روزهای پایانی هفته تغییر دمای خاصی را برای سطح استان پیش بینی نمی‌کنیم.

خسروی خاطرنشان کرد: طی این مدت به استثنای افزایش مختصر آلاینده‌های شهری در اوایل وقت روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و احتمالا رگبار خفیف و پراکنده باران در روزهای پنجشنبه و جمعه پدیده قابل توجهی دیگری را برای سطح استان نخواهیم داشت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول