اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هشدار جدی دستگاه قضا به اراذل و اوباش/ هیچ کس در کرمانشاه نباید احساس ناامنی کند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با هشدار جدی به مجرمان خطرناک که همواره به تکرار جرم و موجبات آزار و اذیت را برای مردم فراهم می‌کنند، گفت: هشدار می‌دهم اگر مقابل این افراد کسی کوتاه بیاید برخورد سخت دستگاه قضا در انتظارش است.

هشدار جدی دستگاه قضا به اراذل و اوباش/ هیچ کس در کرمانشاه نباید احساس ناامنی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه با انتقاد از حجم بالای پرونده‌های ورودی دادگستری، اظهار داشت: مراجعات مردم به دادگستری زیاد است که دلایل مختلفی دارد.

وی ادامه داد: این مراجعات یا به دلیل سطح بالای اختلافات است که به شکل دعاوی حقوقی در دادگستری‌ها مطرح می‌شود و یا نشأت گرفته از رفتارهای ناقض مقررات کیفری است که به عنوان پدیده جنایی و جرم اتلاق می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: به هر حال مردم به دنبال یک گرفتاری که جرمی واقع یا اختلاف حقوقی در روابط حقوقی ایجاد شده به دادگستری مراجعه می‌کنند، اما حجم این مراجعات زیاد است که علاوه بر هزینه‌ای که در بردارد منجر به گرفتاری‌های روحی، روانی و ذهنی هم می‌شود.

توسلی‌زاده ادامه داد: چرا هر دعوای حقوقی باید به دادگستری برسد؟، از روش مسالمت‌آمیز و کم‌هزینه هم می‌شود مشکلات را حل کرد، معتقد هستیم تمام اختلافات حقوقی و کیفری جز جرائم مهم را می‌توان از کانال سازش پیگیری کرد.

وی با هشدار جدی به مجرمان خطرناک که همواره به تکرار جرم و موجبات آزاد و اذیت را برای مردم فراهم می‌کنند، گفت: هشدار می‌دهم کوتاه بیائید برخورد سخت دستگاه قضا در انتظارتان است، در کرمانشاه هیچ کسی نباید احساس ناامنی کند، فقط کافی است اقدام مجرمانه این افراد را گزارش دهید.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اضافه کرد: قبل از شیوع کرونا هر هفته با همکاری بسیج حقوقدانان با حضور در مساجد با مردم دیدار چهره به چهره داشتیم که با شیوع کرونا، اجازه تجمع دیگر نیست از این رو مردم می‌توانند یا به صورت حضوری مراجعه کنند و یا درخواست‌های خود را از طریق  شماره  تلفن گویای دادگستری استان «۳۸۲۱۱۱۷۰» اطلاع‌رسانی کنند.

توسلی‌زاده با بیان اینکه با تهدیدکنندگان بهداشت نیز برخورد می‌شود، عنوان کرد: الان با شیوع ویروس کرونا جان و سلامتی مردم به خطر افتاده است از این رو تمامی مصوبات کرونا را اجرایی می‌کنیم و از هر اقدامی که سبب انتقال ویروس کرونا شود پیشگیری می‌کنیم، از نظر حقوقی هر کسی که بداند مبتلا به ویروس کرونا است و آن را به دیگری منتقل کند و موجب مرگ وی شود قتل عمد است و اگر نداند باید دیه بدهد، به هر حال پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول