اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرکز پاسخگویی کرونا در کرمانشاه راه‌اندازی شد

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه از راه‌اندازی مرکز پاسخگویی کرونا در استان خبر داد و گفت: هم استانی‌ها با شماره‌گیری 37257685 می‌توانند به عنوان یک مرجع رسم اطلاعات و آگاهی پیرامون بیماری کرونا کسب کنند.

مرکز پاسخگویی کرونا در کرمانشاه راه‌اندازی شد

ابراهیم شکیبا امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از راه‌اندازی مرکز پاسخگویی کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: هم استانی‌ها با شماره‌گیری 37257685 می‌توانند به‌عنوان یک مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی پیرامون بیماری کرونا کسب کنند.

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه ادامه داد: با راه‌اندازی این مرکز، کارشناسان بهداشتی از ساعت هشت صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سئوالات همکاران و شهروندان در خصوص بیماری کرونا هستند.

افراد سالم نیازی به استفاده از ماسک ندارند 

مردم برای پیشگیری از این بیماری طی چند روز اخیر استفاده از ماسک و تجهیزات بهداشتی را افزایش داده‌اند، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این رابطه، گفت: یکی از راه‌های پیشگیری استفاده از ماسک برای شخصی است که مبتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا یا آنفولانزا نوع جدید کرونایی شده باشد، یعنی شخصی که در واقع مبتلا شده بیشتر نیازمند به ماسک است.

قباد محمدی اضافه کرد: برای مبتلا نشدن به بیماری کرونا ویروس شست‌وشوی دست‌ها مهمتر از استفاده از ماسک است، استفاده از ماسک تا حدودی قادر است پیشگیری کند، اما راه اصلی پیشگیری شستن مرتب دست‌ها است، اگر دست‌ در تماس با چیزی بود دست را به چشم‌ها، دهان و بینی نمالیم.

وی تصریح کرد: ما برای کل بیمارستان‌های استان برای پرسنلی که فقط در ارتباط با این بیماران هستند، ماسک به اندازه کافی تهیه کرده‌ایم درخواست هم داده‌ایم تا در یکی‌دو روز آینده ماسک به اندازه کافی به داروخانه‌ها تزریق شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول