اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خروج هسته اصلی سامانه بارشی از کرمانشاه/ پاوه بیشترین میزان بارش برف در استان را دارد

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از خروج هسته اصلی سامانه بارشی از استان خبر داد و گفت: همچنان تا پایان وقت امروز احتمال بارش‌های پراکنده و ضعیف در جو منطقه هست.

خروج هسته اصلی سامانه بارشی از کرمانشاه/ پاوه بیشترین میزان بارش برف در استان را دارد

محمد خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: هسته اصلی سیستم بارشی از جو منطقه خارج شده است.

وی اضافه کرد: هوای استان امروز تحت تاثیر سامانه بارشی فعال در جو منطقه ابری در بعضی ساعات همراه با بارش برف وباران همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش برف که در نواحی شمالی استان نمود بیشتری داشته گاهی با وزش باد همراه شده و سبب کاهش دید و اختلال در تردد وسایل نقلیه خواهد بود.

وی اضافه کرد: به دنبال این وضعیت از فردا تا روز دوشنبه تقویت شرایط پایدار در جو استان سبب کاهش محسوس دمای هوا و در برخی نقاط تشکیل مه صبحگاهی می‌شود و از روز سه‌شنبه تا پایان هفته دمای هوا در سطح استان روندی افزایشی خواهد داشت.

خسروی سردترین نقطه استان طی 24 ساعت گذشته کوزران را با حداقل هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر و گرم‌ترین نقطه استان سومار را با حداکثر 18 درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: حداقل دمای شب گذشته کرمانشاه یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر و حداکثر آن 12 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گزارش شده است.

وی اشاره‌ای نیز به میزان بارش برف طی 24 ساعت گذشته داشت و گفت: ارتفاع برف در ایستگاه هواشناسی شهر کرمانشاه پنج سانتی‌متر، اسلام‌آباد غرب یک سانتی‌متر، سنقر وکلیایی هفت سانتی‌متر، جوانرود 9 سانتی‌متر، صحنه 2 سانتی‌متر، پاوه 10 سانتی‌متر، کرندغرب پنج سانتی‌متر، گهواره چهار سانتی‌متر، ماهیدشت 6 سانتی‌متر، گواور 2 سانتی‌متر و هلشی سه سانتی‌متر گزارش شده است.

این مسؤول بیشترین میزان بارش برف در شهرستان پاوه با 10 سانتی‌متر اعلام و بیان کرد: همچنان تا پایان وقت امروز احتمال بارش‌های پراکنده و ضعیف در جو منطقه هست.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول