اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

عزم جزم برای برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در کرمانشاه/ 40 حکم قلع و قمع در دست اجراست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، با تاکید بر عزم جدی این دستگاه برای برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی گفت: 40 مورد اجرای احکام تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی در استان به قطعیت رسیده است.

عزم جزم برای برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در کرمانشاه/ 40 حکم قلع و قمع در دست اجراست

نوربخش حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: برای برخورد با پدیده شوم زمین‌خواری در بخش مختلف از جمله تصرف اراضی ملی و دولتی، جعل اسناد و تغییر کاربری زمین‌ها و باغ‌ها، ظرفیت‌های قانونی وجود دارد.

وی در خصوص حفظ اراضی باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی افزود: از ابتدای امسال تاکنون در استان، 67 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی با دستور قضایی در شهرستان کرمانشاه تخریب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیران در زمینه گزارش هرگونه تغییر کاربری وظیفه مهمی دارند، ادامه داد: 270 گزارش داشتیم که قصد انجام عملیات‌هایی در راستای تغییر کاربری داشته‌اند که با ارائه تذکرات و اخطاریه‌های لازم، عملیات‌های مربوطه متوقف شده است.

حاتمی ادامه داد: جهاد کشاورزی با افراد سودجویی که قصد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی را دارند به محض مشاهده، اخطار می‌دهد و یگان حفاظت از اراضی کشاورزی که به‌تازگی ایجاد شده است در این خصوص برخوردهای لازم را انجام می‌دهد.

وی بر تاکید بر تسریع در اجرای احکام برخورد با تغییر کاربری‌ اراضی کشاورزی در استان، افزود: 40 مورد اجرای احکام تغییر کاربری‌های اراضی کشاورزی به قطعیت رسیده، که در همین ماه (آبان‌ماه) 6 مورد از آن اجرا و بناها قلع و قمع شده‌اند.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول