اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حضور کاراته کرمانشاه در سوپر لیگ کاراته

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه پس از سال‌ها در سوپر لیگ کاراته بانوان کشور حاضر خواهد شد.

حضور کاراته کرمانشاه در سوپر لیگ کاراته

سعید نصرالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: پس از درخشش کاراته استان در لیگ‌های پایه و کاراته وان، تیم«آرامش» کرمانشاه برای حضور در بالاترین سطح کاراته بانوان کشور اعلام آمادگی کرده است و به‌زودی کاراته کاهای استان در قالب سوپر لیگ کاراته بانوان به میدان خواهند رفت.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه ادامه داد: حضور در بالاترین سطح کاراته کشور علاوه بر ایجاد شرایط رشد و ارتقای کاراته استان و رویارویی با حریفان بزرگ کشور، زمینه معرفی ورزشکاران و مربیان استان را به مسؤولان و مربیان کادر فنی تیم ملی فراهم می‌کند.

وی در خصوص نحو گزینش و اعزام کاراته‌کاها به این مسابقات، گفت: انتخاب نفرات برای این مسابقات در اختیار کادر فنی تیم است و قطعا آن‌ها تمام تلاش خود برای استفاده از بهترین نفرات استان را در هر یک از اوزان به کار خواهند بست.

نصرالهی یادآور شد: پس از سال‌ها دور بودن کاراته استان از لیگ‌های معتبر کشور، رایزنی‌ها و پیگیری لازم برای حضور نمایندگان استان در لیگ های کاراته انجام شد و امیدواریم بتوانیم شرایط حضور کاراته‌کا‌ها در لیگ کاراته غیرکنترلی را نیز فراهم کنیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول