اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ایمن‌سازی راه‌های کرمانشاه برای تردد زائران اربعین

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از اصلاح و ایمن‌سازی راه‌های پرخطر در مسیر تردد زائران اربعین از کنگاور تا خسروی خبر داد.

ایمن‌سازی راه‌های کرمانشاه برای تردد زائران اربعین

محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: 85 درصد از محورهای استان کرمانشاه با توجه به اینکه در مسیر تردد زائران به سمت استان ایلام قرار دارد و همچنین از طرفی هم با بازگشایی مرز خسروی، در مسیر زائران حسینی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با توجه به حجم تردد زائران در محورهای استان، گفت: تدابیر ویژه‌ای برای تردد هرچه بهتر و ایمن‌تر زائران اربعین اندیشیده شده، در این خصوص هماهنگی‌های لازم با همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در سطح استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به ایمن‌سازی پل‌ها، پرتگاه‌ها، اصلاح تابلوهای راهنمای مسیرها و افزودن آن‌ها، ادامه داد: با همکاری دستگاهی ذی‌ربط کل مسیرهای منتهی به مرز خسروی و همچنین مرز مهران، نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز، نصب تابلو و علائم اقداماتی صورت گرفته است.

وی از آمادگی مدیریت ترافیکی و هدایت خودروها با توجه به افزایش حجم تردد خودروها به مسیرهای مختلف و همچنین سمت مرزهای خسروی و مهران خبر داد و افزود: نیروهای گشتی پلیس راه برای خدمات‌رسانی به زوار به صورت شبانه‌روز در مسیرهای مختلف همراه با نیروهای امدادی مستقر شده‌اند.

حیدری ادامه داد: اکثر مقاطع در طول محور‌های استان به خصوص مسیرها به سمت قصرشیرین که عمده محور است به صورت یک طرفه و لاین رفت و برگشت از هم تفکیک شده است.

وی در پایان از تمام رانندگان خواست در ایام اربعین با توجه به ترافیک بالای جاده‌ها مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و گفت: بستر ایمن برای تردد زوار ازکنگاور تا خسروی فراهم شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول