اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مطالبات گندمکاران کرمانشاه پرداخت شد

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور از پرداخت کل مطالبات گندم کاران استان خبر داد.

مطالبات گندمکاران کرمانشاه پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به نقل از اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور، ماشاالله ارویسی از پرداخت کل مطالبات گندم‌کاران استان خبر داد و اظهار داشت: امسال تاکنون ۵۴۶ هزار و ۳۰۰ تن گندم به ارزش ۹۴۴ میلیارد و ۳۹۳ میلیون تومان از کشاورزان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور افزود: باتلاش مسؤولان استان و حمایت‌های دولت از تولید ملی در سال رونق تولید، کل مطالبات گندمکاران استان که مازاد بر نیازشان را به مراکز خرید تضمینی دولتی تحویل دادند، پرداخت شد.

وی قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی را هزار و ۷۰۰ و هر کیلوگرم گندم دروم را یک‌هزار و ۷۷۰ تومان اعلام کرد و گفت: دولت تمام تلاش خود را بکار بست که به وعده خود مبنی بر پرداخت مطالبات کشاورزان عمل کند.

ارویسی، با قدردانی از تلاش استاندار و مجمع نمایندگان استان در راستای پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان، پیش‌بینی کرد؛ امسال میزان خرید تضمینی گندم در کرمانشاه به ۵۵۰ هزار تن افزایش یابد.

وی در پایان، گفت: ۸۰ مرکز، هفت سیلوی دولتی، ۵۱ سیلوی بخش خصوصی و ۲۲ مرکز به صورت مباشر تعاونی و روستایی کار خرید گندم تضمینی را از کشاورزان انجام داده‌اند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول