اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «حسین ادبیان» در کرمانشاه

رئیس ایثارگران قرارگاه منطقه غرب گفت: پیکر مطهر شهید «حسین ادبیان» سه‌شنبه، هشتم مردادماه به کرمانشاه منتقل می‌شود و طی روز پنجشنبه، 10 مردادماه پس از مراسم تشییع در مزار شهدای کرمانشاه به خاک سپرده می‌شود.

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «حسین ادبیان» در کرمانشاه

سرهنگ حجت‌الله نورالهی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری  شهید «حسین ادبیان»، اظهار داشت: پیکر مطهر شهید «حسین ادبیان» سه‌شنبه، هشتم مردادماه به کرمانشاه منتقل می‌شود و طی روز پنجشنبه، 10 مردادماه پس از مراسم تشییع از درب مسجد جامع تا میدان آزادی و سپس در مزار شهدای کرمانشاه به خاک سپرده می‌شود.

رئیس ایثارگران قرارگاه منطقه غرب افزود: مجلس ختم این شهید والامقام نیز عصر پنج‌شنبه، 10 مردادماه از ساعت 17.30 تا 19 در مسجد‌النبی کرمانشاه با حضور مسؤولان کشوری و لشکری استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: شهید ادبیان در سال 1360 فرمانده گردان 166 تکاوران مالک اشتر از تیپ 2 لشکر 81 زرهی بود که در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه همان سال در منطقه سرپل‌ذهاب و در محل «بازی‌دراز» بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به شهادت رسید و مفقود‌الجسد شد؛ مقام معظم رهبری در سال 60 با تبریک شهادت وی در خطبه‌های نماز جمعه تهران از رشادت‌های این شهید والامقام صحبت‌ها کردند.

نورالهی افزود: اخیرا در جریان تفحص اخیر در ارتفاعات یک‌هزار و 150 بازی‌دراز، پیکر مطهر شهید ادبیان، توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف و شناسایی شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول