اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

در مساحتی بیش از 180 هکتار

بزرگترین مجموعه تفریحی ورزشی غرب کشور در کرمانشاه احداث می‌شود

بزرگترین مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی غرب کشور در استان کرمانشاه در مساحتی بیش از 180 هکتار احداث می‌شود.

بزرگترین مجموعه تفریحی ورزشی غرب کشور در کرمانشاه احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجموعه خصوصی فرهنگی- ورزشی  کرمانشاه به‌عنوان بزرگترین مجموعه در غرب کشور  به مساحت 180 هکتار در منطقه توه‌لطیف ماهیدشت کرمانشاه تا پایان فروردین‌ماه سال 99 با سرمایه گذاری بیش 150 میلیارد تومانمشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید.   

سرمایه‌گذار و مدیرعامل این مجموعه ورزشی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت:  این مجموعه ورزشی از سه فاز تشکیل می‌شود که فاز نخست آن شامل ایجاد پیست اسب دوانی و تفریحگاه ابتدایی خواهد بود، فاز دوم شامل احداث تله‌کابین و فضای ورزشی کامل شامل ورزش‌های تیراندازی، بولینگ، بیلیارد و... و فاز سوم شامل یک جاده سلامت در ارتفاعات منطقه به طول چهار کیلومتر خواهد بود.

شهرام جواهریان یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است و فاز نخست آن در کمتر سه ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید و پیش‌بینی می‌شود و هر سه فاز مجموعه در 2 سال آینده آماده میزبانی از علاقمندان باشد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد تفریحات سالم و شاد برای مردم، خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه در سال‌های اخیر به‌عنوان یک استان مصیبت‌زده از جنگ، سیل و زلزله به کشور معرفی شده، این در حالی است که با احداث یک مجموعه تفریحی کامل شور و نشاط و شادابی را به مردم این منطقه هدیه کنیم.

جواهریان در خصوص هزینه‌های اجرایی این پروژه، اضافه کرد: این پروژه در 15 کیلومتری کرمانشاه در مسیر کرمانشاه به اسلام آباد در منطقه خوش آب و هوای «توه لطیف» با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شروع به فعالیت کرده است و بخش دولتی در احداث آن هیچ نقشی ندارد و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی گفت: در صورت تکمیل این پروژه شاهد ایجاد فضای فعالیت برای رشته‌های سوارکاری با ظرفیت بیش از 100 اسب، تیراندازی، تیر و کمان، جاده سلامت در یک ارتفاع و نمای بسیار خوب به طول چهار کیلومتر، تله‌کابین و یک فضای درختکاری شده بیش از 180 هکتار خواهیم بود.

جواهریان در پایان، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این پروژه، با طراحی و راه‌اندازی این مجموعه تفریحی، ورزشی می‌توانیم نقش بسیار موثری در جذب گردشگر به استان کرمانشاه از داخل کشور و کشورهای همسایه ایفا کنیم.

انتهای پیام/پ/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول