اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

اگر افتخاری به گذشته و امیدی به آینده داریم از برکت وجود معلمان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اگر افتخاری به گذشته و امیدی به آینده داریم از برکت وجود معلمان است.

اگر افتخاری به گذشته و امیدی به آینده داریم از برکت وجود معلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلام آبادغرب، مجید یزدان‌پناه پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه فرهنگیان که در تالار شهرداری اسلام‌آباد غرب با حضور گسترده فرهنگیان و مسؤولان برگزار شد، اظهار داشت: اگر افتخاری به گذشته و امیدی به آینده داریم از برکت وجود معلمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: هر چی داریم از آموزش و پرورش است و فعالیت هر کس در هر جایگاه و مقامی از زحمات معلمان و فرهنگیان نشات گرفته است.

وی ادامه داد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دشمن خیلی تلاش کرد ما به این افتخار نرسیم و ما پس از پشت‌ سرگذاشتن این 40 سالگی یعنی به کمال رسیده‌ایم، دیگران منتظر بمانند که ایران در آینده قدرت نخست جهان خواهد شد.

یزدان‌پناه با اشاره به تلاش مضاعف برای صدرنشینی آموزش و پرورش، تصریح کرد: تمامی مناطق استان از تلاش فرهنگیان بی‌نصیب نیستند، در تلاشیم آموزش و پرورش را به جایگاه برتر برسانیم.

وی ضمن درخواست از مسؤولان برای قرار گرفتن استان کرمانشاه در لیست مناطق جنگی، افزود: مطالبه بعدی فرهنگیان استان این است بازنشستگان این جامعه هدف نیز جزو سهمیه مناطق جنگی باشند.

وی در پایان، اظهار داشت: کد برای معلمان پیش دبستانی‌ها و آموزش‌دهندگان سوادآموزای در نامه مکتوب صادر می‌شود و نیروهای قبل از سال 91 برای مهرماه سال 98 به کارگیری خواهند شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول