اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

موکب‌های اربعینی رفسنجان کجا مستقر شده‌اند؟

هرساله موکب‌های زیادی برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام حسین(ع) از رفسنجان راهی کربلا و نجف اشرف می‌شوند تا از مهمانان اباعبدالله‌النحسین(ع) به‌نحو احسن پذیرایی کنند.

موکب‌های اربعینی رفسنجان کجا مستقر شده‌اند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، موکب‌های زیادی هرساله از سراسر شهرستان رفسنجان راهی کربلای معلی و نجف اشرف می‌شوند تا به زائران پیاده سرور و سالار شهیدان خدمت کنند.

در این گزارش به آدرس محل استقرار موکب‌ها و خدماتی که ارائه‌ می‌کنند، می‌پردازیم.

 موکب خاتم‌الانبیاء(ص) از بزرگترین مواکب اربعینی‌ست که در کربلا روبه‌روی خیمه‌گاه مستقر شده و خدماتی همچون پذیرایی ناهار، شام و صبحانه، خدمات پزشکی، چایخانه، میان وعده و شستشوی لباس انجام می‌دهد.

 موکب بی‌بی شهربانو نیز در کربلا روبه‌روی خیمه‌گاه مستقر بوده و خدمات پذیرایی در وعده‌های شام، ناهار، صبحانه و میان وعده را به زائران ارائه می‌دهد.

 موکب خیمه‌گاه اهل بیت(ع) در کربلا و در صحن حضرت زینب(س) مستقر است و پذیرایی، اسکان، توزیع میان وعده را انجام می‌دهد و موکب امام علی(ع) نوق در جاده نجف به کربلا عمود ۱۰۹۷ پذیرایی به‌صورت ناهار، شام، صبحانه و میان وعده را عهده‌دار است.

یکی دیگر از موکب‌هایی که از رفسنجان اعزام شده، موکب شهدای صنعت مس رفسنجان است که در کربلا و در صحن امام حسن(ع) مستقر شده و خدمات اسکان، توزیع ناهار، شام و صبحانه و میان وعده را انجام می‌دهد.

موکب دلسوختگان حضرت زهرا(س) نیز در کربلا ۳۰۰ متری حرم امام حسین(ع) جنب هتل الماس، خیابان شهید زینی و کوچه شهید معمار مستقر شده و با ناهار، شام، صبحانه و چای از زائران پذیرایی می‌کند و خدمات اسکان نیز دارد.

موکب حضرت رسول(ص) کشکوئیه در کربلا پذیرای زائران با میان وعده و اسکان است و موکب خدماتی شهید آذرباد نیز در کربلا خدمات شستشوی لباس، خیاطی و واکس را بر عهده گرفته است.

همچنین خدمات اسکان و میان وعده در موکب کبوترخان مستقر در کربلا انجام می‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول