اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ضرورت راه‌اندازی مرکز خرید گندم در منوجان

فرماندار شهرستان منوجان راه‌اندازی مرکز خرید گندم را در شهرستان منوجان برای سال زراعی آتی ضروری دانست و گفت: با راه‌اندازی این مرکز کشاورزان می‌توانند به‌راحتی و سهولت محصول خود را تحویل دهند و هزینه حمل آنها کاهش می‌یابد.

ضرورت راه‌اندازی مرکز خرید گندم در منوجان

 به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جمشید سراجی امروز در نشست شورای اداری شهرستان شهرستان خدمات شبکه تعاون روستایی را قابل تقدیر دانست و راهکارهایی برای بهبود خدمات‌رسانی به روستاییان و کشاورزان ارائه کرد.

فرماندار شهرستان منوجان بر ضرورت راه‌اندازی مرکز خرید گندم شهرستان منوجان برای سال زراعی آتی تاکید کرد و افزود: با راه‌اندازی این مرکز کشاورزان می‌توانند به‌راحتی و سهولت محصول خود را تحویل دهند و هزینه حمل آنها کاهش می‌یابد و در این زمینه مجموعه فرمانداری آمادگی کامل با تعاون روستایی جهت همکاری در راه‌اندازی مرکز خرید دارد.

 در ادامه محمد بلندنظر سرپرست مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان به تشریح زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های ارزشمند شبکه پرداخت و بیان داشت: سازمان تعاون روستایی به‌عنوان یکی از بازوان پرتوان وزارت جهاد، وظیفه تأمین موجبات پیشرفت، گسترش و تقویت تعاون و توسعه عملیات اقتصادی، بازاریابی و بازرگانی و خدمات تعاونی است و بهترین متولی و مجری برای خریدهای تضمینی محصولاتی همچون محصول استراتژیک و راهبردی گندم این شبکه مردمی است.

 وی با اعلام آمادگی سازمان تعاون روستایی جنوب استان کرمان در بحث تجهیز مرکز خرید گندم افزود: این مدیریت و شبکه تعاون روستایی پیگیری و تجهیز راه‌اندازی مراکز خرید را براساس سیاست‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی در دستور کار دارد و برای شهرستان منوجان هم یک مکان موقت پیشنهاد دارد که در صورت تایید توسط ادارات مربوطه اقدامات تجهیز آن تا زمان شروع خرید گندم صورت گیرد و پیگیر آن هستیم در سنوات بعدی با اخذ اعتبار یک مرکز خرید دائمی و چند منظوره احداث کنیم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول