اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

انتقاد امام جمعه ریگان از کمبود پزشک در شهرستان

امام جمعه ریگان با انتقاد از کمبود پزشک عمومی و متخصص در این شهرستان و اینکه مردم مجبورند برای مداوا از جاده مرگ ریگان بم عبور کنند، از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شرق استان خواستار پیگیری جهت استقرار پزشکان متخصص و عمومی در بیمارستان ریگان شد.

انتقاد امام جمعه ریگان از کمبود پزشک در شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به وسعت و پراکندگی روستاهای شهرستان بیان داشت: بیمارستان ریگان کمبود پزشک عمومی و متخصص دارد.

 وی بیان داشت: بیماران این شهرستان با توجه به جاده مرگ ریگان - نرماشیر و خطرات آن جهت هرگونه مداوا باید به شهرستان‌های مجاور مراجعه کنند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: بارها تذکراتی به مسؤولان مربوطه در این زمینه داده شده، اما تاکنون اقداماتی انجام نشده است.

 رضازاده از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شرق استان خواستار پیگیری جهت استقرار پزشکان متخصص و عمومی در بیمارستان ریگان شد.

 رضازاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انسان از آغاز خلقت تاکنون پوشش بدن را یک امر ضروری و واجب می‌داند، اظهار کرد: حسن ذاتی پوشش و حجاب برای همگان ثابت است و بدحجابی و بی حجابی در جامعه امری ناپسند عقلایی محسوب می‌شود.

 امام جمعه ریگان تصریح کرد: بانوی ایران اسلامی، آزادی معرفی شده از رسانه‌های غربی را نمی‌خواهد، با حجاب و پوشش عقلائی شرعی به راه کمال و محبوبیت خود ادامه می‌دهد.

خطیب جمعه ریگان با بیان اینکه نسل جدید سرمشق خط سرخ ایثار، شهادت و از جان گذشتن در راه ولایت را از مکتب شهید سلیمانی می‌آموزند، افزود: سیل جمعیت به طرف گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار پرنور شهید سلیمانی، نشان قدردانی مردم ایران عزیز از مقام شامخ شهید سلیمانی و فدایی ولایت است.

وی خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی استان، گفت: جاده دهرضا برای روستاهای متعدد آن منطقه مناسبت نیست، سیل سال گذشته جاده را از بین برده، فکری به حال مردم منطقه دهرضا بردارید.

پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول