اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

امدادرسانی به 2 هزار سیل‌زده کرمانی/رهاسازی ۱۶۰ خودروی گرفتار در سیل رفسنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به 2 هزار و 517 نفر متاثر از سیل و بارندگی در طی چهار روز گذشته در نقاط مختلف استان خبر داد.

امدادرسانی به 2 هزار سیل‌زده کرمانی/رهاسازی ۱۶۰ خودروی گرفتار در سیل رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا فلاح بیان کرد: نیروهای امدادی این جمعیت در طی چهار روز گذشته به 2 هزار و 517 نفر متاثر از سیل و بارندگی در طی چهار روز گذشته امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به شدت بارش بارندگی در ناحیه غرب و شمال استان از روز گذشته تا کنون اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران در شهرستان رفسنجان در حال تخلیه آب منازل بدون هیچ گونه وقفه‌ای هستند.

وی با اشاره به حضور 11 تیم امدادونجات در رفسنجان خاطرنشان کرد: تا کنون 160 خودرو گرفتار در سیل رفسنجان رهاسازی و 378 نفر توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شدند.

فلاح با اشاره به اینکه عملیات امدادونجات در نقاط مختلف استان ادامه دارد، تصریح کرد: در طی چند روز گذشته 366 نیروی امدادی در قالب 80 تیم در حال امدادرسانی هستند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: تا کنون 406 بسته غذایی، 824 کیلوگرم نایلون جهت پوشش، 501 تخته پتو، 67 تخته موکت و سایر اقلام امدادی مورد نیاز توسط جمعیت هلال احمر به آسیب دیدگان متاثر از سیل توزیع شده است.

لازم به ذکر از سوم مردادماه سال جاری 16 شهرستان در استان کرمان تحت تاثیر سامانه مونسون دچار سیل و آبگرفتگی منازل و معابر شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول