اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

10 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در جنوب کرمان ایجاد می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: امسال نیز برنامه‌ریزی شده است، 10 هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان در شهرستان‌های جنوبی استان توسط کمیته امداد ایجاد شود.

10 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در جنوب کرمان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد در حاشیه مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری اشتغال، کارآفرینی در کهنوج کرمان اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی امداد در راستای منویات مقام معظم رهبری بحث واگذاری کار مردم به خود مردم است که در این راستا این مرکز نیکوکاری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه امیدوارم از طریق این مرکز که در حوزه اشتغال راه‌اندازی شده است فرزندان مددجویان به سمت اشتغال و توانمندی هدایت شوند، افزود: امیدواریم با اشتغال و توانمندسازی مددجویان علاوه بر حفظ عزت نفس آنها شاهد رشد و شکوفایی مددجویان نیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 4500 فرصت شغلی در جنوب کرمان با اعتباری بالغ بر 159 میلیارد تومان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: امسال نیز برنامه‌ریزی شده است، 10 هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان در شهرستان‌های جنوبی استان توسط کمیته امداد ایجاد شود.

انتهای پیام/3388/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول