اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خرید کامل جهیزیه‌ای که در آتش سوخت توسط گروه جهادی شهید زمانی‌نیا

مسؤول گروه جهادی شهید وحید زمانی‌نیا گفت: در پی آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در روستای رشیدآباد تکاب از توابع شهداد و سوختن جهیزیه دختر این خانواده، تمام جهیزیه خریداری و اقدامات لازم برای بهسازی و تعمیر خانه انجام شد.

خرید کامل جهیزیه‌ای که در آتش سوخت توسط گروه جهادی شهید زمانی‌نیا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین غیاثی مسؤول گروه جهادی شهیدو حید زمانی‌نیا اظهار کرد: اخیرا کلیپی دردناک در فضای مجازی به‌طور گسترده منتشر شد که در پی آن یک واحد مسکونی واقع در روستای رشیدآیاد تکاب از توابع شهداد کرمان، دچار آتش‌سوزی شده و جهیزیه دختر این خانواده که باید به‌زودی مراسم ازدواج برگزار می‌کرد، در آتش به‌طور کامل سوخته و خانه این بزرگواران هم آسیب جدی دیده است.

وی گفت: این کلیپ از طریق همکاران در گروه جهادی غیاث برای بنده ارسال و پس از مشاهده آن و بررسی‌های دقیق و اطمینان از صحت این خبر، سریعا برای رسیدگی و رفع مشکل این خانواده به کرمان سفر کردیم.

مسؤول گروه جهادی شهیدو حید زمانی‌نیا ادامه داد: با توجه به عدم توانایی این خانواده در خرید دوباره جهیزیه، از طریق کمپینی که گروه جهادی شهید وحید زمانی‌نیا اخیرا برای کمک به خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت تشکیل داده است، تمام جهیزیه سوخته شده به‌طور کامل خریداری همچنین خانه سوخته شده با کمک گروه جهادی غیاث بهسازی و تعمیر خواهد شد.

غیاثی یادآور شد: گروه جهادی شهید وحید زمانی‌نیا  که از مجموعه‌های فعال معاونت محرومیت‌زدایی مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور است، در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی و کمک‌های عام‌المنفعه، اقدام به راه‌اندازی کمپینی برای کمک به مردم عزیزمان در مناطق محروم کشورمان کرده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول