اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سردار تنگسیری: کاملا بر منطقه مسلط هستیم/ حاج‌قاسم فردی بااخلاص در میدان نبرد بود

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تمام رزمندگان نیروی دریایی سپاه به تأسی از شهدا و بدون ترس در مقابل دشمن حاضر می‌شوند و الحمدلله امروز کاملا بر منطقه مسلط و در رصد کامل اطلاعاتی هستیم و بر تمام خلیج فارس اشراف کامل داریم.

سردار تنگسیری: کاملا بر منطقه مسلط هستیم/ حاج‌قاسم فردی بااخلاص در میدان نبرد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: توفیق نصیب ما شد که در دیار شهدا و دیار حاج‌قاسم در دومین سالگرد سیدالشهدای مقاومت حاضر شویم و با مسؤولان نیروی دریایی سر مزار فرمانده عزیزمان عهد ببندیم که راهشان را ادامه می‌دهیم و همان مسیری که دنبال می‌کرد که حامی و پشتیبان ولایت و مردم بود را ادامه دهیم.

وی بیان داشت: حاج‌قاسم ابعاد مختلفی داشت، فقط ابعاد شخصیتی او نبود، بلکه حاج‌قاسم همان‌طور که رهبری فرمودند"مکتب حاج قاسم"، او فراتر از مسائل اخلاقی که بارز بود، یک فرمانده نمونه بود و بالاتر از آن باید مکتب حاج‌قاسم را که ولایتمداری و زنده‌کردن مقاومت است، نگه داریم.

سردار تنگسیری عنوان کرد: من از سال ۶۳ افتخار رفاقت و همراهی با ایشان در عملیات خیبر داشتم که لشکر ۴۱ ثارالله را به جزایر جنوبی مجنون انتقال بدهیم، حاج‌قاسم همان فردی که در میدان نبرد اخلاص فراوان داشت و نمی‌توانستیم تشخصی دهیم فرمانده چه کسی است، بعد هم که به درجه سرلشکری و  بالاترین مدال ذوالفقار که به ایشان تقدیم شد هیچ فرقی در اخلاقیات وی نکرد.

وی با بیان اینکه حاج‌قاسم را باید ما و فرزندان‌مان بیشتر بشناسیم، افزود: مردم به عشق حاج‌قاسم از روز شهادتش در این محل مقدس حاضر می‌شوند و گلزار شهدای کرمان هیچ‌گاه خالی نشده و این معامله با خداست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: اعتقاد بنده این است که یکی از یارانی که با امام زمان (عج) خواهد آمد، حاج‌قاسم است و اگر گرفتاری داشته باشیم و دعا کنیم، واسط بین خدا و ما خواهد شد.

وی تصریح کرد:  شهدای لشکر ۴۱ ثارالله و شهدای کرمان دلاورمردانی در جبهه در کنار شهید والامقام ما حاج‌قاسم بودند و بعضی شهید زنده هستند و کسانی که بدن‌شان در بین ما نیست، اما ارواح‌شان هست، شجاعانی بودند که ما به آنها افتخار می‌کنیم و در تمام شهرهای استان کرمان در خط‌شکنی، عبور از موانع و... رزمندگانی نمونه در جبهه حضور داشتند.

سردار تنگسیری  در خصوص اوضاع منطقه توضیح داد:از زمانی که حادثه شهادت پیش آمد تا کنون ما عهدی بستیم. قبلا چون حاج‌قاسم با ما ارتباط داشت روح شهامت را در ما دمیده بود. شهادت حاج‌قاسم روح جوانمردی و شجاعت در رزمندگان نیروی دریایی دمید و الان دشمنان زبون و ترسوی آمریکایی هرگاه می‌خواهند وارد خلیج فارس شوند به‌سرعت به سمت آب‌های جنوب و کشورهای عربی می‌روند و هیچگاه در آب‌های ایران حضور ندارند، که نشان می‌دهد ما به‌عنوان شاگردان حاج‌قاسم سلیمانی و کسانی که روح از این شهید گرفتند در مقابل این‌ها ایستادیم و نمونه بارز آن ماجرای نفتکش بود.

 وی ابراز کرد: تمامی رزمندگان نیروی دریایی سپاه برگرفته از روح شهدا در مقابل دشمن حاضر می‌شوند و زمانی که در مقابل دشمن حاضر می‌شوند ترسی ندارند و الحمدلله الان کاملا بر منطقه مسلط هستیم و در رصد کامل اطلاعاتی هستند و کل خلیج فارس را اشراف کامل داریم و نیروی دریایی سپاه و ارتش اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داده‌اند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول