اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

انتقام خون حاج قاسم برنامه اصلی کار ما است

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم خون مطهر حاج قاسم بدون قصاص باقی بماند، گفت: انتقام خون حاج قاسم برنامه اصلی کار ما است.

انتقام خون حاج قاسم برنامه اصلی کار ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین سلامی امشب در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما خیلی به سردار سلیمانی مدیون هستیم، همه ملت ایران، مسلمانان، تاریخ اسلام، استقلال کشور و امنیت و آرامش ما، عزت و همه متعلق به اینهاست و اینها میراث ماندگار سردار شهید سلیمانی و بقیه شهدایی است که در کنار ایشان بودند. 

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: این دلتنگی ما هم یک موضوع خیلی مهمی است، حاج‌قاسم همیشه پیش ما است و ما پیش ایشان هستیم، هیچ وقت ایشان فراموش نمی‌کنیم، راهشان را ادامه می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم این خون مطهر و خون‌های مطهر بدون قصاص باقی بماند.

وی افزود: مهم‌تر از همه، ادامه راه ایشان و تعقیب هدف‌های بزرگ ایشان است که اینها نباید روی زمین ناقص باقی بماند، مهم پرچمی است که به اهتزاز درآمده و ما آن را نمی‌گذاریم روی زمین بیفتد، همراهش هستیم و این راه را ادامه می‌دهیم، همه مردم هم در همین مسیر هستند و خودش و تاثیراتش و میراث‌هایی که به جا گذاشته همه می‌ماند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: انتقام برنامه اصلی کار ما است انشاءالله هر موقع موقعیت حاصل شود انجام می‌شود.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول