اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

محکومیت ترور شهید «محسن فخری‌زاده» توسط امام جمعه و استاندار کرمان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، شهادت این دانشمند عرصه دفاعی را تهنیت و تسلیت گفتند.

محکومیت ترور شهید «محسن فخری‌زاده» توسط امام جمعه و استاندار کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و علی زینی‌وند استاندار کرمان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، شهادت دانشمند عرصه دفاعی را  تهنیت و تسلیت گفتند.

 بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین قربانی تروریسم دولتی در جهان بوده و استفاده از حربه ترور از حیث انسانی، حقوقی و باورهای دینی غیرقابل قبول، مطرود و محکوم است.

ترور و حذف فیزیکی شخصیت‌های علمی، نشانه‌ای از  ناتوانی کامل دشمنان استقلال ایران اسلامی در برابر عزم ملت‌ آگاه و غیور ایران برای پیشرفت علمی و حرکت به سمت خودکفایی است.

بدون شک، مردم بصیر ایران اسلامی و فرزندان توانمند آنان در راه اعتلا و پیشرفت کشور و دستیابی به بالاترین مراتب علمی و فناوری مصمم‌تر از گذشته تلاش خواهند کرد و چنین رفتارهای خصمانه نه تنها خللی در عزم و اراده استوار ملت ایجاد نمی‌کند بلکه شمیم معطر مجاهدت علمی در فضای میهن عزیزمان پراکنده و در پیمودن این راه مصمم تر خواهیم شد.

ابنجانبان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده به محضر حضرت ولیعصر(عج) مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای عرصه فناوری‌های دفاعی، همراه با ملت آزاده ایران اسلامی، با آرمان‌های امام راحل عظیم‌شأن و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و تداوم راه پر افتخار شهیدان عزیز تجدید پیمان می‌بندیم.

بیانیه و پیام تسلیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج‌قاسم سلیمانی

 بسم رب الشهداء و الصدیقین

بار دیگر استکبار جهانی و ایادی مزدور آن آرمان‌ها و منافع ملی ملت مسلمان ایران را نشانه گرفتند و در آستانه‌ سالگرد شهید هسته‌ای دکتر مجید شهریاری ورقی بر اوراق سیاه پرونده تبهکاری و خیانت خود افزودند و دستان خبیث خود را به خون پاک دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری‌زاده آلوده کردند.

بیگمان ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار و دیگر دانشمندان برجسته کشورمان که از سر زبونی و درماندگی دشمن ذلیل ملت مسلمان ایران و همه ملت‌های آزاده جهان و نشانه ترس آمریکا و اسرائیل و سعودی و مزدوران منطقه‌ای آنها از پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران است نخواهد توانست در مسیر پیشرفت صنعت هسته‌ای و قدرت دفاعی کشور ذره‌ای خلل ایجاد نماید.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی و ‌بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه، شهادت استاد و دانشمند مجاهد برجسته هسته‌ای دکتر محسن فخری‌زاده را محضرحضرت بقیه‌الله (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، جامعه علمی کشور و عموم مردم شریف ایران، خانواده گرامی‌اش تسلیت عرض نموده و تاکید می‌نماید راهی را که شهید فخری‌زاده‌ها آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد و گروه‌های تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول