اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ارتقاء بیمارستان 32 تختخوابی فهرج به 72 تخت

رئیس شبکه بهداشت و درمان فهرج گفت: مجوز ارتقاء بیمارستان از 32 تختخوابی به 70 تختخوابی از سوی دانشگاه علوم پزشکی اخذ شده است.

ارتقاء بیمارستان 32 تختخوابی فهرج به 72 تخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق کرمان، حسینی معاون عمرانی امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور پس از بازدید پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت در بم همچنین به شرق استان سفر کرد و از بیمارستان نیمه‌تمام 32 تختخوابی فهرج بازدید کرد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، عنوان کرد: یکصد میلیارد ریال اوراق اسناد خزانه اسلامی در سال جاری اختصاص یافته است.

حسینی گفت:70  میلیارد ریال نیز از محل مالیات ارزش افزوده به این بیمارستان اختصاص خواهد یافت و همچنین جهت ساخت ساختمان‌های جانبی بیمارستان کمک خواهد شد.

معاون عمرانی امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور از جذب نیرو برای این بیمارستان خبر داد و عنوان کرد: 84 نفر برای بیمارستان استخدام شده‌اند و بخشی از تجهیزات این بیمارستان تامین و بخشی دیگر از تجهیزات در حال تامین است.

مجتبی مشکی رئیس شبکه بهداشت و درمان فهرج با اشاره به محرومیت شهرستان فهرج اظهار داشت: فهرج یکی از شهرستان‌های محروم کشور و پراکندگی جمعیت بسیار زیاد است و زیرساخت‌های بهداشتی در این منطقه بسیار کم است و برای اتمام پروژه‌ها با کمبود منابع مالی روبه‌رو هستیم.

وی گفت: مجوز ارتقاء بیمارستان از 32 تختخوابی به 70 تختخوابی از سوی دانشگاه علوم پزشکی اخذ شده است.

انتهای پیام/80013/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول