اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

هنوز برای نتیجه‌گیری فوتسال بانوان مس زود است/زمان نیاز داریم

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان گفت: هنوز برای نتیجه‌گیری تیم زود است و همین بازیکنان و همین ترکیب بومی سال گذشته قهرمان لیگ دسته اول شد.

هنوز برای نتیجه‌گیری فوتسال بانوان مس زود است/زمان نیاز داریم

سعیده ایرانمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تیم فوتسال دختران کویر امسال با به‌کارگیری با تجربه‌ها و جوانان سعی در به تجربه رساندن کافی بازیکنان را دارد.

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان افزود: تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان در سال جاری در هفته نخست پیروز شد اما در هفته‌های دوم و سوم بر روی اشتباهات فردی و اشتباه کم تجربه‌ها و جوانان بازی‌های خود را انجام دادیم و متحمل شکست شدیم.

وی در خصوص مصدومیت کاپیتان تیم عنوان کرد: متاسفانه نبود کاپیتان در زمین موجب بروز مشکلاتی شده است چون بازیکنی بود که قابلیت بازی در تمام دقایق را در زمین داشت اما متاسفانه مصدومیت کهنه از قدیم گریبان وی را گرفته و طی دو بازی آینده به تیم با رفع مصدومیت به تیم ملحق خواهد شد.

ایرانمنش تصریح کرد: باشگاه مس تاکنون هرگونه حمایتی که می‌توانسته انجام داده و از هیچ کمکی برای تیم دریغ نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که هفته سوم تیم شما در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال است، بیان داشت: ما این راه را انتخاب کرده‌ایم و هنوز برای نتیجه‌گیری تیم زود است و همین بازیکنان و همین ترکیب بومی سال گذشته قهرمان لیگ دسته اول شد.

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان خاطرنشان کرد: در ادامه راه کم کم روزهای موفق تیم را خواهید دید و در ادامه راه نتیجه مناسب را از بازی‌ها این روزهای بد تیم را به فراموشی می‌سپارد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول